Cum s-au schimbat de-a lungul timpului logo-urile Ferrari

Cand spui Ferrari, te referi la unele dintre cele mai frumoase masini sport, vopsite in culoarea rosie. Totusi, nu multi stiu despre istoria logo-ului. Iata cum s-au schimbat de-a lungul timpului logo-urile Ferrari.

Cum s-au schimbat de-a lungul timpului logo-urile Ferrari

Ferrari produce unele dintre cele mai frumoase masini sport, iar automobilele sale vopsite in rosu au facut istorie. Nu multi stiu insa istoria logo-ului si cum a evoluat acesta de-a lungul timpului. Iata ce trebuie sa stii!

Cand a fost fondata compania Ferrari?

Enzo Ferrari este persoana care a fost in spatele companiei, insa atunci cand acesta a dat nastere la Scuderia Ferrari, in 1929, nu lua in calcul si constructia de automobile. Abia in 1940 compania a produs prima sa masina de curse, Tipo 815, ce avea la baza o platforma Fiat. Aceasta masina a debutat in celebra cursa Mille Miglia, insa din cauza celui de-al Doilea Razboi Mondial nu a putut concura atat de mult.

Citeste si: Cat costa, de fapt, revizia la modele Ferrari sau Lamborghini

In anul 1943, Ferrari a mutat fabrica la Maranello, unde se afla si in prezent. Primul model care a purtat sigla Ferrari a sosit in anul 1947 si purta numele de 125 S. Sub capota acestuia se gasea un motor V12 de 1.5 litri.

In anul 1969, Fiat a cumparat 50% din Ferrari, iar rezultatul a fost si cresterea fondurilor alocate pentru productia de automobile.

Ultimul model Ferrari construit inainte de moartea lui Enzo Ferrari a fost F40, un model ce valoreaza peste un milion de euro in zilele noastre.

Cum a evoluat logo-ul Ferrari de-a lungul timpului

Istoria logo-ului Ferrari este surprinzatoare, pentru ca acel calut cabrat se gasea si pe avionul cu care contele Francesco Baracca a zburat in timpul Primului Razboi Mondial. Acesta a supravietuit multor lupte si este considerat un erou national de catre poporul italian.

Exista si cateva motive pentru care se presupune alegerea calutului de catre conte si anume pentru ca acesta facea parte dintr-un regiment de cavalerie, pentru ca familia sa crestea cai si pentru ca a furat designul de pe un avion nemtesc pe care se regasea sigla orasului Stuttgart.

In anul 1923, Enzo Ferrari i-a intalnit pe parintii contelui Baracca, iar acestia l-au rugat sa foloseasca designul fiului lor la masinile sale, pentru a ii purta noroc. Culoarea galbena reprezinta si culoarea orasului Modena, locul unde Enzo s-a nascut. Cele doua litere, S si F, vin de la Scuderia Ferrari, adica divizia de curse a producatorului. Bineinteles, culorile verde, alb si rosu reprezinta culorile nationale ale Italiei.

Dupa cum vedetei, logo-ul Ferrari nu s-a schimbat atat de mult de-a lungul anilor. Designul a ramas acelasi, iar masinile au ramas la fel de impresionante!

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter