Cum arata si cat costa, de fapt, masina sefului USR Dan Barna

Cu toate ca exista politicieni care au masini de sute de mii de euro, Dan Barna nu pare sa faca parte din aceasta categorie. Iata cum arata si cat costa masina sefului USR.

Cum arata si cat costa, de fapt, masina sefului USR Dan Barna

Suntem obisnuiti sa vedem politicieni conducand masini de sute de mii de euro, insa nu toti sunt asa iar Dan Barna demonstreaza contrariul. Iata ce masina conduce seful USR, cum arata si cat costa.

Skoda Octavia, una dintre cele mai populare alegeri ale romanilor

Skoda Octavia ramane una dintre cele mai populare alegeri ale soferilor Romani, dupa modelul Logan al celor de la Dacia. Octavia este cunoscut ca un model fiabil ce ofera un consum mic, asa ca alegerea nu este o surpriza.

Citeste si: Intrebarea tuturor romanilor: ce fel de masina e cel mai ieftin de intretinut? Dacia, Skoda, Renault sau Opel?

Pentru cei ce nu stiu, Octavia reprezinta cel mai bine vandut model al celor de la Skoda. 40% din vanzarile producatorului din Mlada Boleslav sunt modele Octavia si peste 5 milioane de unitati au fost vandute in cei 20 de ani de prezenta pe pietele din Europa si nu numai.

Skoda Octavia a ajuns la cea de-a patra generatie, iar pentru cei ce nu stiu, prima generatie a debutat in anul 1996. A fost un succes instant si chiar dupa introducerea celei de-a doua generatii, aceasta inca era produsa si vanduta in unele piete.

Ce masina are Dan Barna, seful USR, si cat costa aceasta?

Ei bine, Dan Barna este fericitul posesor al unui model Skoda Octavia 2, de culoare argintie. Dupa cum spuneam, seful USR nu face parte din categoria politicienilor ce conduc masini de sute de mii de euro, iar valoarea automobilului second hand sau se ridica undeva la 3.000 de euro.

Cea de-a doua generatie Skoda Octavia a debutat in 2004 si folosea platforma PQ35 a celor de la Volkswagen Group. Aceeasi platorma era folosita si pe modelele Audi A3 Mk2, VW Golf 5, Jetta Mk5 si Seat Leon Mk2.

A doua generatie Octavia a fost fabricata in Cehia, dar si in Slovacia si China. In Rusia, Skoda Octavia a fost construita la uzina Volkswagen din Kaluga.

Faceliftul celei de-a doua generatii Octavia a sosit in anul 2009, dupa ce si-a facut debutul la Salonul Auto de la Paris in anul 2008. Modificarile erau de ordin estetic, mecanic, dar si interiorul a primit imbunatatiri. Alte noutati erau legate de motoare si transmisiile automate, cu dublu ambreiaj.

In August 2011, un model special Skoda Octavia vRS a devenit cea mai rapida masina din lume, care avea un motor de 2.0 litri, dupa ce a reusit sa atinga o viteza de 365.43 km/h pe pista de sare de la Bonneville.

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter