Cum arata o Dacia Logan cu motor de Volkswagen si 260 de cai putere

O Dacia Logan cu motor de Volkswagen si 260 de cai putere pare nebunie curata, insa asa ceva exista si arata impresionant. Este vorba de o versiune de curse a celebrului sedan romanesc, iar pasiunea este cuvantul de baza!

Cum arata o Dacia Logan cu motor de Volkswagen si 260 de cai putere

Stim cu totii ca majoritatea modelelor Dacia Logan care se gasesc pe strazi au fie motorul de 1.6 litri, fie cel de 0.9 litri. Totusi, ce parere aveti daca va spunem despre un model Logan cu motor de Volkswagen si 260 de cai putere? Pare nebunie curata, asa e?

Noua generatie Dacia Logan si-a facut debutul

Dacia ne-a aratat primele imagini cu noua generatie Sandero, Sandero Stepway si Logan. Dupa cum bine stiti, designul noilor modele este absolut spectaculos, iar producatorul roman promite sa ne surprinda si mai mult pe data de 29 septembrie, atunci cand va oferi toate detaliile despre noul sau model.

Citeste si: Ce se strica prima oara la o Dacia Logan daca n-o folosesti mai multe luni

Noul design a susprins pe toata lumea, insa gurile rele s-au grabit sa spuna ca luminile de zi in forma literei Y seamana cu cele de pe stopurile modelelor Lamborghini. In mare parte, asa este, insa trebuie sa recunoastem ce designul farurilor chiar arata bine. Chiar si in partea din spate, modelele Sandero vin cu noi stopuri. Nu stim insa cum va arata modelul Logan, insa mai mult ca sigur vom vedea poze cu noile modele cat de curand.

Ce mai stim despre noul Logan este ca va oferi si un volum al portbagajului mult mai mare, dar si un interior complet nou. De asemenea, noile modele vor folosi platforma de pe noua generatie Renault Clio.

Dacia Logan cu "inima" de Volkswagen si 260 cp

O Dacia Logan cu motor de Volkswagen si 260 cp, este o nebunie curata. Povestea acestei masini a inceput acum 2 ani si a venit cu motorul 1.8 turbo, construit de producatorul german.

Initial, masina a fost pregatite de „liniute”, insa s-a decis ca se poate mai mult, asa ca acest Logan a primit o cusca de protectie, un nou bodykit, dar si un eleron extrem de mare pe partea din spate.

Pentru reducerea greutatii s-au folosit elemente din carbon, geamuri de plexiglass si s-a renuntat la faruri. Mai mult, masina este pregatita cu toate elementele de siguranta, pentru a putea participa in competitii.

Interiorul a fost si el adaptat pentru motorsport si vine cu scaune de curse, un volan special, dar si cu un sistem care poate regla puterea franelor pe partea din fata sau pe partea din spate.

Practic, masina nu mai seamana deloc cu cea din fabrica si este absolut normal, pentru ca vorbim despre un automobil ce este folosit in competitii. Scopul principal, este acela de a proteja soferul si pasagerul, intr-o cursa de rally!

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter