Ce se intampla cu un motor de BMW Seria 7 dupa ce un roman a crezut ca poate ”naviga” cu ea printr-o strada inundata

Cea mai mare problema pe care o poti cauza unui motor de masina este sa il bagi in apa. Iata ce se intampla cu un motor de BMW Seria 7 dupa ce un sofer roman a crezut ca poate naviga cu automobilul printr-o strada inundata.

Ce se intampla cu un motor de BMW Seria 7 dupa ce un roman a crezut ca poate ”naviga” cu ea printr-o strada inundata

Cu toate ca BMW Seria 7 este nava amiral a producatorului german, asta nu inseamna ca poate si naviga. Mai mult, apa va produce daune destul de serioase pentru motor. Iata ce se intampla exact atunci cand motorul intra la apa.

Cand a aparut modelul BMW Seria 7 (E38)?

Mai intai, haideti sa aflam mai multe lucruri despre BMW Seria 7, mai exact generatia E38. Aceasta a debutat in anul 1994 si a fost fabricata pana in 2001. Modelul prezenta o evolutie a design-ului generatiei pe care o inlocuia si anume E32, dar venea si cu o premiera, pentru ca era prima masina care oferea airbag-uri cortina.

Citeste si: Ce piese din angrenajul unui BMW se fabrica in Romania

De asemenea, modelul E38 era si primul Seria 7 care oferea un motor diesel. Printre noutatile pe care le introducea acest sedan era si sistemul de navigatie prin satelit, dezvoltat de BMW si Philips.

L7 a reprezentat varianta cu ampatament lung a sedanului, iar aceasta a fost vanduta intre anii 1997 si 2001. Acest model era oferit cu scaune spate ajustabile, frigider, televizor, dar si un fax.

Ce se intampla cu un BMW Seria 7 cand trece printr-o strada inundata?

Ei bine, atunci cand un BMW Seria 7 face cunostinta cu apa, lucrurile nu stau atat de bine si apar defectiuni destul de mari. Masina a ajuns la baietii de la Coasta de Est, iar singurul lucru bun pe care l-a facut soferul a fost sa nu mai incerce sa porneasca automobilul atunci cand acesta s-a oprit.

Primul lucru pe care l-au facut mecanicii a fost sa inceapa sa desfaca motorul. Bineinteles, in turbina intrase deja apa, la fel si in admisie. Galeria de admisie a trebuit sa fie si ea demontata, iar vestile proaste continuau sa vina, pentru ca aceasta era plina de apa.

In cele din urma, minune! Motorul a pornit si, spre surprinderea mecanicilor, acesta parea sa mearga perfect. Bielele nu au fost nici ele indoit, asa ca motorul a putut fi salvat!

Bineinteles, soferul ghinionist nu a scapat de cheltuieli pentru ca a trebuit sa faca o revizie completa a motorului, dar si a turbinei, pentru a se asigura ca este totul in regula. La schimbul de ulei, s-a vazut exact si culoarea acestuia, care era amestecat cu apa. Din negru, devenise gri sobolan. Singurul noroc al soferului, a fost ca motorul masinii era unul de 3.0 litru si a putut rezista pentru ca bielele nu s-au indoit.

Nu uitati, daca vreti sa spalati motorul masinii, acest lucru trebuie facut doar la exterior! Afla cum se spala motorul unei masini si ce trebuie sa eviti!

Daca trebuie sa treceti printr-o strada inundata, nu accelerati masina pentru ca veti crea valuri! Cel mai bine este sa circulati incet pentru a fi siguri ca motorul nu intra la apa si nu se opreste in mers.

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CUM SE FABRICA UN BMW SERIA 4 COUPE (G22)?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter