Ce probleme are un BMW 528i dupa 200.000 de kilometri

Pentru ca BMW Seria 5 F10 este un model destul de popular si foarte multi romani il cumpara, am decis sa vedem ce probleme poate avea o astfel de masina dupa ce depaseste 200.000 km. Iata ce probleme poti avea cu un BMW 528i.

Ce probleme are un BMW 528i dupa 200.000 de kilometri

Pentru ca generatia F10 a BMW Seria 5 este destul de populara printre soferii romani, am decis sa va spunem ce probleme poate avea un astfel de model dupa ce depaseste 200.000 de km. Vorbim despre un BMW 528i, adica despre un model vandut pe piata din Statele Unite ale Americii.

BMW Seria 5 F10: ce probleme are la motoare, aceasta generatie

Incepem cu celebrul 520i, echipat cu motorul de 2.0 litri, N20. Problemele acestui model au fost la lantul de distributie, dar si la pompa de apa, lucru pentru care a existat o rechemare in service in anul 2015. Totusi, BMW a rezolvat problema, insa in cazul in care vrei sa cumperi un astfel de model e bine sa verifici daca a facut vizita la service pentru reparatii.

Citeste si: Cat costa sa faci o asigurare CASCO la un BMW Seria 5 (F10)?

Modelul 523i, adica cel echipat cu un motor de 3.0 litri (N53) si 201 cp, are probleme cu pompa de inalta presiune, dar si cu bujiile, bobinele de inductie si injectoarele. Recomandam folosirea unui ulei de calitate, recomandat de cei de la BMW.

Nu vom discuta chiar acum de modelul 528i, asa ca trecem la 535i, echipat cu motorul de 3.0 litri (N55). Acest motor va avea nevoie de ulei de calitate, pentru ca daca nu vei folosi asa ceva vei ramane fara pompa de apa, pompa de inalta presiune sau sistemul VANOS.

Poate nu multi se vor indeprepta catre modelul 550i, adica cel echipat cu motorul V8 de 4.4 litri, adica acelasi gasit si pe modelul M5. Daca o veti face, trebuie sa stiti ca exista probleme la injectoare si la lantul de distributie. Nu uitati de costurile mari de intretinere!

Cand vine vorba de versiunile diesel, prima alegere este 518d, adica motorul N47, detunat la 141 cp. N47 este un motor de evitat, asa ca ar trebui sa te gandesti la versiunea echipata cu motorul B47, cu 148 cp.

Cea mai populara alegere cu motor diesel ramane 520d (181 cp), insa aducem in discutie motorul N47, care este de evitat, pentru ca nu vrei sa schimbi distributia pe lant amplasata in spatele motorului. Alege motorul B47 cu 192 de cai, care a fost disponibil dupa anul 2014.

Versiunile 525d (201 cp/215 cp) vin cu motoarele N47 si N57m dar vei avea probleme cu intinzatorul lantului de distributie, iar pentru a il schimba va trebui sa scoti motorul, pentru ca distributia se afla in spatele motorului.

Versiunile 530d, 535d si M550d vin cu motorul N57, de 3.0 litri, insa pregateste-te pentru aceleasi probleme.

Ce probleme are un BMW 528i, dupa 200.000 de kilometri parcursi

Revenind la modelul 528i, vorbim de motorul de 3.0 litri aspirat natural (N53) cu 255 cp, care a fost inlocuit de motorul N20, de 2.0 litri, cu 241 cp. Iata ce probleme are un astfel de model dupa ce parcurge 200.000 km.

Un astfel de model a ajuns la baietii de la Coasta de Est, iar prima problema pe care au vazut-o au fost petele de ulei de sub masina. Atunci cand uleiul a fost scos din motor, se poate observa ca acesta avea o culoare foarte inchisa pentru un motor pe benzina. Tocmai din acest motiv, se recomanda schimbul de ulei la 10.000 de kilometri, cu toate ca mereu suntem contrazisi de anumiti „experti”.

Legat de distributie, prima problema pe care mecanicii au gasit-o a fost la lant, pentru ca acesta nu era perfect intins. O alta problema a fost gasita la turbina masinii. Alte probleme nu au fost mentionate.

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter