Ce piese nu vei schimba niciodata la o Dacia Logan, indiferent de stilul tau de condus

Am vorbit despre modele Dacia Logan care au atins 700.000 de km, dar si despre piesele care se strica cel mai repede. Am decis sa vedem care sunt piesele pe care nu le vei schimba niciodata la un Logan.

Ce piese nu vei schimba niciodata la o Dacia Logan, indiferent de stilul tau de condus

Dacia Logan s-a dovedit a fi o masina buna, care poate atinge 700.000 de kilometri fara probleme, insa exista si piese ale masinii care se strica repede. Totusi, care sunt piesele care nu se strica niciodata la un Logan?

Ce piese se strica cel mai repede la un Logan?

Pana sa vorbim despre ce piese nu se strica niciodata la un Logan, haideti sa vorbim despre piesele care se strica cel mai repede la modelul romanesc.

Citeste si: La cati kilometri se rupe, de fapt, distributia la Dacia Logan

Mai intai, vom vorbi despre versiunile ce folosesc motoare diesel, pentru ca acestea au probleme ce se datoreaza calitatii motorinei. Din cauza faptului ca motorina este de slaba calitate, sistemul de injectie se poate confrunta cu probleme, iar primele semne sunt legate de scaderea puterii si acceleratia mai slaba.

Filtrul de particule este si el de mentionat, pentru ca are rolul de a retine 90% din particulele de carbon si de cenusa prezente in gazele de evacuare ale motorului diesel. Mai mult, galeria de admisie trebuie verificata si ea cu atentie sau inlocuita in cazul in care sunt semnalate probleme. Calitatea motorinei afecteaza si valva EGR, care se obstructioneaza mai mult la diesel.

La modelele pe benzina, pompa de benzina este prima pe care o aducem in discutie. De asemenea, si filtrele de combustibil sunt importante, pentru ca acestea retin impuritatile din rezervor.

Bobina de inductie este si ea o piesa care cedeaza mai repede. Ea are rolul de a transforma curentul de joasa tensiune de 6V sau 12V in curent de inalta tensiune. In cazul in care rezistenta electrica a circuitului este mica, la turatii mici ale motorului curentul creste si are loc supraincalzirea bobinei.

Sonda Lambda este de asemenea importanta si conform specialistilor, acest senzor trebuie verificat la fiecare 2-3 ani de functionare a masinii sau 30.000 de km parcursi. Sonda Lambda are rolul de a masura nivelul de oxigen din gazele evacuate.

Ce piese nu se strica niciodata la Dacia Logan?

Ei bine, vom vorbi in cele ce urmeaza despre piesele care nu se strica niciodata la o Dacia Logan. Dupa cum bine stim, toate piesele cedeaza la un moment dat, chiar si rugina apare si incepe sa atace caroseria masinii. Totusi, blocul motor al masinii nu se strica niciodata, iar acesta are o durata de viata mai lunga, de obicei, decat restul automobilului.

Restul pieselor se strica sau sunt inlocuite dupa o anumita uzura sau dupa ce sunt folosite timp indelungat. Nu si blocul motor, iar masina poate depasi un milion de kilometri fara nici cea mai mica problema la aceasta componenta.

Daca v-ati intrebat vreodata si care piesele cel mai greu de inlocuit pe o Dacia Logan, trebuie sa stiti ca kitul de ambreiaj se afla pe primul loc. Mecanicii inlocuiesc un kit de ambreiaj in aproximativ trei ore, iar pretul total poate depasi 1.500 de lei si include si manopera.

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter