Care sunt primele probleme care apar la o Tesla dupa primii 65.000 de kilometri

Modelele Tesla nu par fi ocolite de probleme, asa ca era de asteptat ca aceste automobile sa isi arate slabiciunile dupa primii 65.000 de kilometri parcursi. Iata care sunt primele probleme pe care le-au observat clientii care au cumparat astfel de masini.

Care sunt primele probleme care apar la o Tesla dupa primii 65.000 de kilometri

Desi costa destul de mult, modelele oferite la vanzare de Tesla nu sunt fara defecte si am vazut acest lucru in nenumarate video postate de clientii nemultumiti. Dar cum nu exista masina perfecta, am decis sa vedem care sunt primele probleme, dupa primii 65.000 km parcursi, observate de cei care au cumparat un model Tesla.

Cand a debutat Tesla Model S?

Tesla Model S este primul model electric al companiei si a fost introdus pe piata in anul 2012. De-a lungul timpului, autonomia acestor modele a crescut destul de mult iar din iunie 2020, Model S ofera nu mai putin de 647 km la o singura incarcare.

Citeste si: Care este cea mai ieftina masina Tesla pe care o poti cumpara de pe site-ul mobile.de

Asta inseamna mai mult ca o masina ce ofera un motor cu combustie interna, iar lucrurile par sa avanseze si mai mult. Nu va mirati prea mult cand aceste automobile o sa ofere o autonomie de 1.000 km la o singura incarcare.

De designul modelului de la Tesla s-a ocupat Franz von Holzhausen care in trecut a lucrat pentru Mazda. Primul prototip a fost prezentat in anul 2008, iar versiunea de productie a debutat in anul 2012.

Ce probleme are o Tesla dupa primii 65.000 km?

Se pare ca problemele sunt cam aceleasi la toti clientii si se refera la autonomia totala oferita de baterie. Exact ca la modelele de telefoane cum ar fi iPhone, capacitatea bateriei scade in timp. Acelasi lucru se intampla si la masinile electrice produse de Tesla.

Clientii au raportat o scadere a autonomiei de la 426 km la 365 km. Acest lucru s-a intamplat in descursul unui an. Se pare ca bateriile care au o capacitate mare, sufera o pierdere de 3% a autonomiei, in timp ce bateriile care ofera o capacitate mai mare sufera si o pierdere mai mare, de pana la 10%.

Bineinteles, clima isi spune si ea cuvantul, iar in zonele care beneficiaza de o temperatura ridicata pe tot parcursul anului, pierderea capacitatii este destul de mica.

Alti clienti au explicat pe forumuri ca folosirea unui Supercharger face bateria sa piarda si mai mult din capacitate. De asemenea, chiar daca nu isi folosesc masina, clientii tot trebuie sa o incarce pentru ca range-ul masinii scade constant.

Nu este o surpriza ca se intampla acest lucru, era de asteptat. Tehnologia oferita de producator, chiar daca este cea mai buna de pe piata, are si limite. Afla si cum va arata primul TIR de la Tesla!

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter