Care este cea mai comuna problema la un Porsche Taycan. Nu te-ai fi asteptat la asa ceva dupa ce platesti peste 100.000 de euro!

Porsche Taycan este una dintre cele mai masini electrice de pe piata, insa si una dintre cele mai scumpe. Cu toate ca platesti peste 100.000 de euro pentru aceasta masina, jurnalistii de peste ocean au descoperit si cea mai comuna problema la acest model. Nu te-ai fi asteptat!

Care este cea mai comuna problema la un Porsche Taycan. Nu te-ai fi asteptat la asa ceva dupa ce platesti peste 100.000 de euro!

Jurnalistii de peste ocean au analizat in detaliu modelul Taycan al celor de la Porsche si au descoperit care este cea mai comuna problema. Nu te-ai fi asteptat la asa ceva dupa ce platesti peste 100.000 de euro.

Ce autonomie ofera modelul electric Taycan?

Porsche ofera mai multe versiuni ale modelului Taycan, asa ca o sa incepem cu Taycan 4S. Acest model ofera o baterie cu capacitatea de 79.2 kWh, iar autonomia este de 407 km. Totusi, modelul Taycan 4S este disponibil si cu o baterie de 93.4 kWh, iar autonomia creste pana la 463 km.

Citeste si: Cum arata noul Mercedes-Benz full electric de 100.000 de euro. FOTO

Totusi, modelul cel mai puternic, dar care ofera si o autonomie un pic mai mare, ramane Taycan Turbo S. Pentru cei ce nu stiu, Taycan Turbo S vine cu 761 cp, in timp ce modelul 4S are „doar” 530 cp. Totodata, cea mai puternica versiune poate accelera de la 0 la 100 km/h in 2.8 secunde, in timp ce viteza maxima este 260 km/h.

Autonomia modelelor Taycan Turbo S nu este foarte mare, 412 km, deoarece acestea au si un consu mai mare. Conform producatorului, Turbo S are un consum de 28.5 kWh/100 km, in timp ce 4S are un consum de 26.2 kWh/100 km.

La capitolul pret, Taycan 4S porneste de la 111.389 euro, in timp ce Porsche Taycan Turbo S porneste de la 191.626 euro. Ambele preturi includ TVA.

Ce problema are un Porsche Taycan?

Ei bine, am ajuns si la defectele gasite de jurnalistii americani la modelele Porsche Taycan. Nu va imaginati ca sunt unele tehnice, pentru ca nu este cazul. Totusi, sunt deranjante pentru o masina care poate depasi 200.000 de euro.

Prima problema raportata de jurnalisti este legata de spatiul unde bara fata se imbina cu aripa fata. Desi nu este atat de deranjant, intr-adevar, poate ca Porsche ar trebui sa aiba mai multa atentie la fabricarea acestui model.

A doua problema este legata usa din fata. Se pare ca acolo exista un spatiu „deranjant”, iar unii clienti Porsche refuza masina atunci cand este livrata cu acel defect minor.

A treia problema raportata este legata tot de usa, de data aceasta cea din spate. Intr-adevar, uitandu-ne mai atenti, usa din spate nu este aliniata perfect. Controlul calitatii ar trebui sa fie mai riguros in fabrica Porsche, pentru ca suma pe care o platesc clientii este destul de mare, pentru o masina cu defecte.

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter