5 motoare Volkswagen prost concepute, care te vor face sa le intretii cu bani grei

Istoria recenta a motoarelor Volkswagen este cunoscuta de foarte multi dintre voi, din cauza scandalului Dieselgate. Totusi, astazi iti vom prezenta 5 motoare Volkswagen prost concepute, care te vor face sa le intretii cu bani grei.

5 motoare Volkswagen prost concepute, care te vor face sa le intretii cu bani grei

Daca nu vrei sa cheltuiesti foarte multi bani pentru a intretine motorul masinii tale de la Volkswagen, atunci trebuie sa vezi care sunt cele mai proaste 5 motoare ale producatorului german. Acestea te vor face sa le intretii cu bani grei!

Ce este Dieselgate?

Pentru cei ce nu stiu, Dieselgate este scandalul emisiilor in care a fost implicata compania Volkswagen. Acesta a inceput in anul 2015 cand EPA, autoritatea responsabila cu protectia mediului in Statele Unite ale Americii, a descoperit faptul ca Volkswagen instalase un software in motoarele diesel (TDI) care se activa atunci cand erau activate testele de emisii. Pe scurt, softul micsora intentionat emisiile motorului atunci cand erau supuse testelor pentru masurare.

Citeste si: Cat timp rezista un motor de Honda fara un gram de ulei si lichid de racire in comparatie cu motoarele Ford si Peugeot

11 milioane de masini veneau cu acest soft, insa doar 500.000 se aflau in Statele Unite ale Americii. Automobilele au fost vandute intre 2009 si 2015.

Dupa ce americanii au inceput sa investigheze Volkswagen, si alte autoritati din diferite tari au inceput sa faca acelasi lucru. Drept urmare, actiunile VW Group au scazut, iar CEO-ul de la acea vreme, adica Martin Winterkorn, si-a dat demisia.

Compania a cheltuit nu mai putin de 16.2 miliarde de euro pentru a „repara” pagubele si automobilele afectate au fost rechemate in service. Scandalul inca nu s-a terminat, iar in prezent Volkswagen este inca implicata in procese legate de emisiile acestor masini.

Top 5 cele mai proaste motoare de la Volkswagen

Primul motor despre care vom vorbi este 1.6 TDI (105 cp), adica inlocuitorul celebrului 1.9 TDI. Pompa de inalta presiune ramane cea mai mare problema a acestui motor, iar daca o sa se strice, costurile de inlocuire sunt destul de ridicate.

Urmatorul motor despre care vorbim, este 1.2 TSI (105 cp). Printre problemele acestuia enumeram consumul de ulei mare, distributia, dar si faptul ca este zgomotos. Pe scurt, fiabilitatea acestui motor este principala problema.

Motorul de pe al 3-lea loc din acest top este 1.4 TSI Twincharger (170 cp), un motor gasit pe modelele VW Golf 5 GT sau pe VW Scirocco. Se pare ca problemele erau destul de grave, pentru ca se fisurau pistoanele, consuma ulei, se fisura blocul motor, iar compresorul ceda si el.

Aducem in discutie si motorul 1.8 TSI (160 cp), oferit pe VW Passat, Passat CC, Golf, Audi A4 sau A3. Consumul de ulei reprezinta o problema pentru acest motor, insa au fost raportate destule probleme si cu distributia. Volkswagen chiar si-a recunoscut vina legata de acest motor, pentru ca segmentii au fost foarte subtiri.

Locul 1 este ocupat de motorul 2.0 TSI (211 cp). Asa ca, daca aveti in plan sa va cumparati o masina second hand de la Volkswagen, mare atentie la aceste motoare. Va vor aduce mari batai de cap si o gaura in buzunar, desigur!

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter