5 modele de masini falimentare care se strica mai repede decat le pot repara mecanicii

Nimeni nu vrea o masina care se strica tot timpul, asa ca daca vrei sa eviti un astfel de automobil, fugi de aceste modele. Iata 5 modele de masini falimentare care se strica mai repede decat le pot repara mecanicii de la service.

5 modele de masini falimentare care se strica mai repede decat le pot repara mecanicii

Daca nu vrei sa cumperi o masina care se strica tot timpul si vrei sa eviti sa nu mai vezi mecanicul auto in fiecare zi, atunci ar trebui sa fugi de aceste modele. Iata cele 5 masini falimentare care se strica mai repede decat le pot repara mecanicii de la service-urile auto.

Cum poti fi pacalit in service-urile auto

Bineinteles, daca ajungi cu masina la service, ar trebui sa stii si cum sa te feresti de tepele pe care le poti lua de la mecanici. Acestia profita de faptul ca unii clienti nu stiu atat de multe despre masini, asa ca ii „ard” pe clienti de fiecare data.

Citeste si: Top 10 masini care au fost construite ca niste tancuri. Toate service-urile ar da faliment daca romanii ar incepe sa le cumpere in loc de BMW, Audi sau Mercedes-Benz

Cele mai dese tepe sunt legate de piesele originale pe care mecanicii auto le vand pentru ca de multe ori doar ambalajul arata „original”, continutul este aftermarket. Practic, platesti o piesa originala, dar primesti una aftermarket.

Completarea fluidelor este si ea o problema, pentru ca mecanicii mai „uita” sa le inlocuiasca, dar se asigura ca iti iau bani pentru acel serviciu. Cel mai bine, stai langa mecanici si asigura-te ca isi fac treaba.

Marea problema a service-urilor este ca mecanicii nu folosesc o cheie dinamometrica si strang suruburile peste masura. Ceea ce inseamna probleme atunci cand o sa mai mergi in service, iar cele suruburi pur si simplu nu se mai desurubeaza sau se rup.

O ultima problema despre care vorbim este ca mecanicii nu au nicio specializare. Practic, vorbim despre niste „experti” care nu au atestat, asa ca nu credem ca ai vrea sa iti repari masina acolo.

Top 5 modele de masini falimentare care se strica mereu

Primul model cu care vom incepe acest top este Ford Focus II, adica modelele produse intre anii 2004 si 2011. Mai exact, acele modele echipate cu motorul 1.6 TDCi (109 cp).

Pe locul al doilea se afla Smart Roadster, model produs intre anii 2003 si 2005. Evita motorul 1.5 CDI, adica acel diesel in trei cilindri. Problema acestuia model este ca vine cu motorul montat transversal, asa ca o sa poti sa faci maximum un schimb de ulei sau de bujii. Orice alta operatiune precum schimbarea filtrului de particule sau probleme cu volanta dubla inseamna ca trebuie sa scoti tot motorul.

Aducem in discutie si modelul Mazda RX-8, adica acea masina sport extrem de frumoasa, echipata cu motorul rotativ. Dezavantajele acestui motor sunt multe si incepem cu consumul mare de ulei, combustibil, numarul mare de noxe emise sau pierderi de putere.

Jaguar X-Type a intrat in multe topuri de-a lungul timpului si nu il sare nici pe acesta. Faptul ca vorbim despre aceasta marca nu inseamna si fiablitate, dar va mai spunem ca la acea vreme Jaguar era detinuta de compania Ford. Amintim problemele cu transmisia automata, suspensie, dar si motoare.

Incheiem acest top cu Opel Insignia, o masina despre care am tot scris si pe care o amintim si aici. Aducem in discutie modelele produse intre anii 2008 si 2017, iar lista de probeme pare ca nu se mai termina. Amintim problemele cu turbina, electrovalve, actuatori, celebrul O-Ring, supapa EGR, blocuri de motor crapate sau filtre de particule.

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter