Cinci masini clasice care-si vor dubla valoarea in urmatorii cinci ani

Dodge Viper RT/10

Stim, nu ar trebui sa te bazezi pe speculatii atunci cand vrei sa investesti intr-o masina clasica. De cele mai multe ori, cumparatorul pierde bani pe o masina pe care chiar nu si-a dorit-o.

Pe de alta parte, daca investesti in ceva care chiar iti place, te bucuri de respectivul vehicul timp de cativa ani, ii aduci ceva modificari si il schimbi cu un alt clasic care-ti place, nu ar trebui sa te simti rusinat.

Desi in viata nu prea exista lucruri sigure, iata cinci modele de masini care putem paria ca isi vor dubla pretul in urmatorii cinci ani:

Panoz Esperante (2001)

Daca Dodge Viper ti se pare putin prea dur, te sfatuim sa arunci o privire la modelul Panoz Esperante. Masina este una de curse, vine din Georgia, Statele Unite ale Americii, si este remarcabila pentru suspensiile sale si folosirea generoasa a aluminiului (dar si a unui motor modular V8 de la Ford).

Cel mai important este, insa, ca va fi aproape imposibil sa vezi aceasta masina in prea multe garaje, in special datorita faptului ca este produsa in numar extrem de redus. Pretul de plecare pentru un astfel de bolid este de 26.000 de dolari.

Dodge Viper RT/10 (1992-1995)

Doar daca nu ti se pare o masina prea dura... Are mai mult de 400 de cai putere, nu prea te protejeaza impotriva schimbarilor din starea vremii, iar esapamentul este cel putin zgomotos.

Ei bine, Dodge Viper RT/10 are, in acest moment, un pret care multora li se pare mult prea mic. Modelele mai vechi, cu ceva kilometri la bord, pleaca de la 25.000 de dolari, ceea ce inseamna ca poti face o afacere buna daca esti cu adevarat norocos. 50 sau 60 de mii de dolari in cinci ani nu pare chiar un pariu greu de indeplinit.

Ferrari 456 GT (1992-1997)

Marca italiana Ferrari a pus punct povestii pedalei de ambreiaj si, in timp ce cei care cumpara modele noi nu par sa-i duca lipsa, modelele mai vechi, cu cutie manuala, din anii '90, sunt la mare cautare in acest moment.

Din pacate, versiunile 456 GTA cu transmisie manuala care pot ajunge la reparatii ce costa 25.000 de dolari au fost date deoparte, dar modelele inca functionale se vand cu preturi intre 25.000 si 35.000 de dolari.

Producatorul a produs doar 1.500 de unitati, ceea ce face din Ferrari 456 GT o masina aproape la fel de rara ca Daytona.

Honda S2000CR (2008-2009)

Pe langa faptul ca pretul este unul destul de bun, Honda S2000CR se dovedeste a fi o masina mult mai interesanta decat, de exemplu, un BMW Z3 M. Asta ca sa nu mai vorbim despre cat de frumos se conduce, la cei aproape 240 de cai putere de care dispune.

Producatorul a scos pe piata aproape 700 de bucati, iar multe dintre ele s-au gasit sfarsitul in curse de strada, asa ca cele ramase sunt adevarate piese de colectie. Modelul se vinde, in acest moment, in lumea colectionarilor, cu preturi care pleaca de la 25.000 de dolari.

Pontiac Trans Am (1982-1991)

Dintre toate masinile de pe aceasta lista, pariurile noastre sunt pe acest model. Cu totii ne amintim de epoca lui de glorie, in anii 1976-1977, chiar inainte de lansarea oficiala pe piata.

O asemenea masina pleca, anii trecuti, de la pretul de 10.000 de dolari. Ei bine, in acest moment, un Pontiac Trans Am se vinde cu preturi cuprinse intre 35.000 si 50.000 de dolari. Va mai creste acest pret in urmatorii 5 ani? Suntem gata sa pariem ca exact acest lucru se va intampla.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
OFF-ROAD: 6 SFATURI PENTRU A CONDUCE IN SIGURANTA
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter