Techrules are 2 masini care pot schimba lumea

Techrules, compania chineza care se ocupa cu cercetarile in domeniul auto, a prezentat la Salonul Auto de la Geneva doua supermasini concept hibrid prototip numite AT96 si GT96. AT96 ruleaza pe baza de kerosen si este o masina pe care compania a prezentat-o drept o viitoare masina de curse. In schimb GT96, este o masina pentru drumurile obisnuite si ruleaza pe baza de biogaz sau gaze naturale.

Compania Techrules intentioneaza ca in viitorul apropiat sa intre in productia de serie si sa construiasca, in cel mai scurt timp modele realizabile, care sa atraga clienti importanti. Chiar daca aceste masini, prezentate la Geneva sunt, dupa parerea specialistilor, prea bune ca sa fie adevarate, se pare ca cei de la Techrules vor sa ne demonstreze contrariul. Ramane de vazut cine are dreptate in final, nu-i asa?

Pana atunci, insa, haideti sa vedem un pic mai in detaliu despre ce este vorba. Tehnologia dezvoltata de chinezii de la Techrules se numeste Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV) si este un sistem ce combina o experienta vasta a tehnologiilor cu mai multe inovatii tehnice pentru a oferi un nivel fara precedent de eficienta si performanta precum si un impact redus asupra mediului.

TREV este un sistem extins care foloseste micro-turbinele pentru a genera electricitate si a incarca bateriile, tehnologia fiind folosita in mod global in industria aviatica. Specificatiile trenului de rulare sunt umitoare, poate ca asta este si motivul pentru care unii sunt sceptici, nu?

Sase motoare electrice, unul pentru fiecare roata din fata si cate doua pentru rotile din spate, produc un total de 1044 de cai putere si 8600 Nm cuplu. Reprezentantii Techrules au declarat ca pentru a ajunge de la 0 la 100 kilometri/ora masinile nu au nevoie decat de 2,6 secunde. Super bolizii Techrules ajung la o viteza maxima de 350 km/ora. Cu asemenea performante nu e de mirare ca specialistii in domeniu sunt neincrezatori.

Pentru a sustine mai mult performantele incredibile, reprezentantii Techrules au dat publicitatii si autonomia maxima, impresionanta si ea, cifra fiind de 2000 kilometri iar consumul de combustibil este de 0,18 l/100 kilometri. Pentru a face acest lucru posibil, presupunand ca este si posibil, sistemul foloseste o turbina mirco cu 96.000 rotatii pe minut.

Potrivit Techrules, turbina produce 36 kW. Treizeci de kilowati furnizeaza generatorul, si o baterie litium-mangan-oxid inmagazineaza energia. Restul de 6 kW este pentru echipamentul auxiliar. Toate acestea, cu execeptia bateriilor si a motoarelor, cantaresc 100 kilograme.

Pentru a face aceste cifre chiar si mai greu de crezut Techrules sustine ca sistemul de propulsie nu are nevoie de aproape nici o intretinere, singurul element ce necesita inlocuire fiind filtrul de aer. Chiar daca informatiile oficiale par ireale, firma declara ca au deja un prototip in teste la Silverstone.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
10 DOTARI COMPLET INUTILE PENTRU MASINI
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter