Ce surprize ne pregatesc cei de la McLaren Special Operations pentru Geneva?

Constructorul britanic este gata sa impresioneze audienta de la Salonul Auto de la Geneva, unul dintre cele mai importante evenimente din lumea auto europeana care va incepe in mai putin de doua saptamani. La cea de-a patra prezenta la Geneva, acestia sunt pregatiti sa atraga toate privirile celor prezenti prin cel mai mare stand cu care au participat vreodata la un astfel de eveniment.

Iar partea cea mai interesanta vine atunci cand pomenim de cele doua automobile unicat pe care acestia urmeaza sa ni le prezinte in cadrul evenimentului. Acestea au fost pregatite de divizia McLaren Special Operations, ai carei ingineri specialisti au lucrat in ultima perioada de timp la personalizarea unor exemplare McLaren P1, respectiv 675 LT Spider.

McLaren P1 este un hypercar care a debutat la Salonul Auto de la Paris in urma cu patru ani si care a fost produs intr-o serie limitata de doar 375 de exemplare. Producatia acestuia s-a sfarsit in luna decembrie a anului trecut, in timp ce toate exemplarele construite au luat drumul proprietarilor lor.

Divizia McLaren Special Operations readuce modelul P1 la Salonul Auto de la Geneva intr-o forma personalizata si intr-o caroserie vopsita intr-o nuanta speciala de albastru. Printre elementele personalizate se fac remarcate kit-ul de caroserie din fibra de carbon, jantele din aliaj vopsite in negru si in special scutul termic din aur care protejeaza evacuarea.

Prezentat in urma cu exact un an in cadrul aceluiasi Salon Auto de la Geneva, modelul 675 LT Spider a fost lansat oficial pe piata in luna decembrie a anului trecut. Acesta este construit, de asemenea, intr-o serie limitata si exclusivista de doar 500 de exemplare.

Desi cu un pret de aproape 400.000 de euro, toate modelele construite au fost comandate in mai putin de doua saptamani de la lansare. Desi echipat de la bun inceput cu numeroase elemente fabricate din fibra de carbon, divizia McLaren Special Operations a simtit nevoia sa aduca inca un plus din acelasi material.

Barei din fata a supercar-ului i-au fost dispuse guri de ventilatie din fibra de carbon, iar acoperisul retractabil si eleronul au fost fabricate din acelasi material. Scutul termic din aur de 24 de carate despre care aminteam putin mai sus este prezent si la modelul 675 LT Spider.

Performantele tehnice inregistrate de 675 LT Spider raman neschimbate, acesta dispunand de 675 de cai putere si un cuplu maxim de 700 Nm. Viteza maxima pe care o poate atinge cu aceste echipari atinge cifra de 326 km/h, in timp ce acceleratia de la 0 la 100 km/h este posibila in doar 2.9 secunde.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
Mercedes-AMG E 63 S T-MODELL: RIVAL PENTRU AUDI RS6?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter