Va prezenta Alfa Romeo un model crossover de mici dimensiuni la Geneva?

Alfa Romeo Logo

Daca ne luam dupa declaratiile oficiale din iunie anul trecut, putem spune cu siguranta ca Alfa Romeo se pregateste pentru un viitor cel putin interesant.

In cazul in care ne referim la entuziasti, acestia asteapta cu nerabdare masinile mai performante ale marcii, printre care versiunea coupe GTV sau 8C, dar oficialii FCA stiu ca banii adevarati se afla in segmentul crossover.

Asta e si motivul pentru care cea mai inalta prioritate a producatorului italian este introducerea in linia de productie a doua noi modele ceva mai inalte, unul sub Stelvio, altul deasupra lui. In plus, Stelvio va beneficia, pana in 2022, de o noua generatie, din care va face parte si o varianta cu ampatament mai lung, cu mai mult spatiu pentru picioare.

Ceea ce urmeaza sa va comunicam a plecat de la o gluma, una gandita de o publicatie auto din Grecia, care, pana la urma, a aflat, din surse sigure, ca Alfa Romeo pregateste o surpriza pentru Salonul Auto de la Geneva 2019.

Daca informatia se dovedeste a fi una adevarata, inseamna ca mai avem doar cateva zile pana la premiera mondiala a unui model crossover compact, avand in vedere ca evenimentul incepe pe 5 martie. Ne asteptam chiar ca debutul online sa aiba loc ceva mai devreme.

Ceea ce stim, deocamdata, este ca va fi vorba despre un model CUV (deocamdata fara nume), care va fi construit pe aceeasi platforma ca Jeep Renegade si nu pe o versiune mai mica a arhitecturii Giorgio, de intalnit sub sedanul Giulia si Stelvio.

Productia acestui crossover de dimensiuni mici se va desfasura, conform unor informatii confirmate neoficial in noiembrie 2018, in fabrica marcii din Pomigliano (Italia).

In acelasi timp, se discuta si despre o versiune hibrida a acestui crossover compact Alfa Romeo, deloc surprinzator daca ne luam dupa planurile marcii pentru perioada 2018-2022, acela de a construi cel putin sase modele electrificate. Masina va avea la baza modelul Renegade (dar si Fiat 500X!), ceea ce inseamna ca ar putea beneficia fie de tractiune frontala, fie de una integrala.

Newsletter

Whatsapp