Porsche lanseaza noul varf de gama 911 (992) Turbo S

Porsche a prezentat recent noul 911 Turbo S, model care este disponibil in versiuni Coupe si Cabrio si care este deja disponibil si pe piata auto din tara noastra!

2020 Porsche 911 (992) Turbo S

Asa cum stiti deja, 911 Turbo S este incepand din aceasta saptamana noul varf de gama cu care se poate lauda producatorul german. Noul model ne este prezentat cu o serie de elemente aerodinamice noi, cu dimensiuni ceva mai mari si cu o motorizare tehnica de invidiat, despre care vom vorbi in randurile urmatoare.

Din punct de vedere al dimensiunilor, noul 911 Turbo S are o caroserie mai lata cu 45 de mm in partea din fata si cu 20 de mm in partea din spate. De asemenea, ecartamentul este la randul lui mai mare cu 42 de mm pe puntea fata, respectiv cu 10 mm pe puntea spate.

Ce aduce noul design?

Din punct de vedere al infatisarii exterioare, inca de la prima privire putem observa niste prize de aer mai mari, faruri Matrix cu LED, un splitter frontal activ si o aripa spate supradimensionata, aceasta dezvoltand cu pana la 15% mai multa forta pe apasare pe puntea spate.

Citeste si: Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: cel mai puternic SUV al marcii!

De asemenea, mai vorbim si despre niste jante cu dimensiuni de 20 de inci pe puntea fata, respectiv de 21 de inci pe puntea spate.

Ce motor ofera noul Porsche 911 (992) Turbo S?

Mergem mai departe catre capitolul tehnic, acolo unde vorbim despre o unitate de motorizare boxer bi-turbo cu sase cilindri, cu capacitate de 3.8 litri. Ei bine, aceasta unitate este capabila sa dezvolte 650 de cai putere, cu 70 de cai in plus in comparatie cu vechiul 911 Turbo S.

De asemenea, mai vorbim si despre un cuplu maxim de 800 Nm, cu 50 Nm in plus in raport cu vechea versiunea 911 Turbo S. Resursele vor fi gestionate prin intermediul unei transmisii automate PDK cu opt trepte, modelul beneficiind si de aportul unui sistem de tractiune integrala.

In aceste conditii tehnice, noul Porsche 911 Turbo S poate accelera de la 0 la 100 km/h intr-un timp de doar 2.7 secunde, cu 0.2 secunde mai rapid fata de vechiul model. De asemenea, acceleratia de la 0 la 200 km/h poate fi realizata in nu mai putin de 8.9 secunde, cu o secunda mai rapid decat vechiul 911 Turbo S. Viteza maxima in cazul acestui model este de 330 km/h, ceea ce este mai mult decat de ajuns!

Preturi pe masura performantelor

Noile modele sunt deja disponibile si pe piata din tara noastra, versiunea 911 Turbo S Coupe pornind de la un pret de 224.145 de euro. Totodata, versiunea 911 Turbo S Cabrio porneste de la un pret de 237.740 de euro!

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CELE MAI SCUMPE 7 MASINI DIN ISTORIE
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter