Ferrari prezinta la Geneva noul supercar F8 Tributo

Ferrari F8 Tributo

Ferrari a publicat astazi primele fotografii oficiale cu noul sau supercar, si anume F8 Tributo. Noul model al celor de la Ferrari a fost indelung asteptat de fanii producatorului italian, acesta fiind si unul dintre principalele puncte de atractie ale Salonului Auto de la Geneva 2019.

Producatorul de la Maranello s-a intrecut pe sine si ne o ofera acum un supercar de toata frumusetea, care impresioneaza fara doar si poate. Pur si simplu este imposibil ca un asemenea model sa nu iti fure privirea imediat de cum l-ai zarit! Vorbim in randurile urmatoare pe larg despre surprizele pe care cei de la Ferrari ni le-au pregatit!

Asa cum ii spune si denumirea, noul model Ferrari este echipat cu o unitate de motorizare turbo V8, capabila sa dezvolte nu mai putin de 720 de cai putere si un cuplu maxim de 770 Nm. Vorbim despre un raport record de 185 de cai putere per litru, ceea ce inseamna ca avem in fata cel mai puternic V8 din istoria marcii.

Noul model inlocuieste in gama celor de la Ferrari modelul 488 GTB, produs in anul 2015. Din punct de vedere tehnic, noul model aduce in plus 50 de cai putere si 10 Nm la cuplu. De asemenea, noul supercar are o masa totala mai scazuta cu 40 de kilograme, beneficiind astfel si de o imbunatatire cu 10% a eficientei aerodinamice.

Avand in vedere ca vorbim despre cel mai puternic V8 din istoria producatorului italian, este de la sine inteles ca vorbim si despre niste cifre de performanta extrem de interesante. Spre exemplu, acceleratia de la 0 la 100 km/h se poate realiza intr-un timp de doar 2.9 secunde, ceea ce este mai mult decat uimitor. Nu in ultimul rand, sprintul de la 0 la 200 km/h se poate face in numai 7.8 secunde! De asemenea, viteza maxima pe care o veti putea prinde la volanul unui astfel de bolid a fost limitata la 340 km/h.

Din punct de vedere al habitaclului, putem observa ca cei de la Ferrari au preferat sa pastreze un design de interior clasic, orientat spre conducatorul auto. Clientii vor avea posibilitati nenumarate de personalizare a interiorului. Putem observa deflectoare noi de climatizare, un volan noi, comutatoare noi si chiar si un ecran tactil nou cu dimensiuni de 7 inci pentru pasagerul din dreapta. De asemenea, fiecare element de bord, panourile usilor si tunelul central au fost complet reproiectate.

La exterior putem observa de la prima privire noile faruri LED, care se prezinta intr-o forma mai compacta si cu o pozitie ceva mai orizontala. Acestea au permis incorporarea unor alte prize de aer pentru racirea franelor rotilor din fata, care lucreaza in combinatie cu cele din bara de protectie. Cei de la Ferrari au apelat la anumite solutii aerodinamice de ultima genratie pentru a asigura o exploatare maxima a motorului despre care am vorbit mai devreme!

Sursa: Ferrari

Newsletter

Whatsapp