Brabus 800 Widestar: un Mercedes-AMG G63 aproape perfect!

2019 Brabus 800 Widestar Mercedes-AMG G63

De ce sa ne simtim tristi ca Mercedes-AMG a decis sa renunte la modelul G65 cand Brabus ne ofera acest nivel de perfectiune? E vorba despre un model Mercedes-AMG G63 modificat si "tratat" cu cei mai buni steroizi, conform prescriptiilor "doctorilor" din Bottrop.

Cu un debut oficial saptamana aceasta la Salonul Auto de la Geneva 2019, modelul Brabus 800 Widestar reprezinta rezultatul final al muncii unui tuner cu multi ani de experienta in modificarea acestei masini extrem de cunoscute. De aceea, modelul din Clasa G beneficiaza de cele mai noi si mai bune imbunatatiri de pe piata.

Incepem cu ceea ce se vede, cu caroseria, care este ceva mai lata si vine cu noi aripi frontale si pe partea din spate, mai late cu 10 cm, care fac loc unor jante masive de 23 de inch. Cei interesati pot opta si pentru unele mai mici (de la 20 la 22 de inch) dar, daca masina va fi folosita off-road, suntem convinsi ca majoritatea cumparatorilor vor alege versiunea mai mici.

Pe partea frontala, ne intalnim cu guri de aer generoase, in timp ce acoperisul masiv, fabricat din fibra de carbon, ne anunta imediat ca nu avem de-a face cu un model G63 standard.

Pe spate, placa de protectie si capacul rotii de rezerva sunt finisate din fibra de carbon, asa ca legendarul vehicul off-road Mercedes-AMG capata, si gratie aripilor de acoperis, un aer mult mai sportiv.

Si pentru ca vorbim despre acoperis, aceasta mai beneficiaza de doua module LED suplimentare, care completeaza farurile standard. La exterior, schimbarile sunt completate de luminile LED suplimentare montate pe bara, chiar sub gurile de aer, dar si de cele de pe aripi, care ofera lumina atunci cand deschizi portierele.

Imaginea mai agresiva are un corespondent si sub capota, unde motorul bi-turbo V8 de 4,0 litri produce cu 212 cai si 150 Newtoni-metru mai mult decat pe versiunea standard.

Asta inseamna ca Brabus 800 Widestar ajunge la impresionanta cifra de 789 de cai putere si la un cuplu-forta de 1.000 Nm, suficient pentru ca masina sa accelereze de la 0 la 100 de km/h in doar 4,1 secunde.

Specialistii de la Brabus au declarat ca, datorita greutatii modelului SUV, viteza maxima a masinii este limitata electronic la 240 de km/h. Suntem curiosi cat de rapida ar fi masina fara acest limitator, dar ar fi, probabil, destul de riscant de condus.

Pe langa modificarile la motor si caroserie, tunerii de la Brabus au petrecut ceva timp si in cabina acestui G63. Masina, care va fi prezentata la Geneva, va avea un interior complet din piele Cuoio, cu simbol de diamant si accente negre. Trebuie sa mentionam si plafonul imbracat in piele Alcantara, idee inspirata de optiunea Starlight a celor de la Rolls-Royce.

Ne vom intalni cu modelul 800 inca de maine, la Geneva Motor Show 2019, spatiu in care Brabus va prezenta si puternicul Maybach S650, dar si modelul electric personalizat Smart ForTwo.

Sursa: Brabus

Newsletter

Whatsapp