2018 Toyota Aygo: modificari pe aproape toate planurile! Esti pregatit pentru ele?

2018 Toyota Aygo Facelift

Segmentul japonez al trio-ului Citroën C1 / Peugeot 108 / Toyota Aygo se bucura, in 2018, la aproximativ patru ani de la debutul celei de-a doua generatii, de cateva modificari. Masina, parte a segmentului A al producatorului, ramane, in continuare, tributara motivului "X", insa partea frontala a trecut prin cateva schimbari si arata ceva mai sofisticat.

Farurile usor modificate au, asa cum ii place sa spuna producatorului, "un aspect mai practic", insa masina dispune acum si de noi lumini de intalnire LED, complet refacute. Spatiul de sub faruri poate veni in diverse nuante, printre care negru, argintiu sau negru lucios, iar partea de jos a grilei frontale a trecut, de asemenea, prin cateva schimbari discrete.

Una peste alta, Aygo are, in mare parte, acelasi profil lateral, cu exceptia stopurilor, care au fost modificate pentru a arata la fel ca farurile. Si luminile dorsale de zi au fost refacute, in timp ce masina sta, in aceasta versiune, pe noi jante de aliaj de 15 inch. In plus, printre culorile noi pe care le ofera producatorul nipon se numara magenta si albastru.

La interior, Toyota vine cu materiale noi si cu o noua schema coloristica, la care se adauga, pentru prospetime, un sistem de iluminare ambientala refacut. Una dintre cele mai importante modificari nu este vizibila si se refera la faptul ca, in noul Aygo, nivelul de zgomot si vibratii in cabina este, datorita noilor materiale, foarte scazut, lucru ce poate duce la un drum mult mai confortabil.

Inginerii marcii au lucrat si la motorul in trei cilindri de un 1,0 litru, astfel ca acesta intruneste, pe noul Aygo, standardele Euro 6.2. Propulsorul produce 72 de cai putere, la 6.000 de rotatii pe minut, si un cuplu-forta de 93 Nm, inca de la 4.400 rpm, de ajuns pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h in 13,8 secunde si pentru a ajunge la o viteza maxima de 160 de km/h.

In acelasi timp, sa nu uitam ca modificarile mecanice aduc un mai mare rafinament cabinei. Este vorba despre noile componente in miscare, despre un mai bun balans al arborelui cotit, despre sistemul dual de injectie, despre cel de recirculare a carburantului (EGR), dar si despre rata de compresie mai mare, toate fiind noutati ale anului 2018.

Daca veti opta pentru versiunea Eco a lui Aygo, veti descoperi ca nu va mai consuma la fel de mult in vitezele patru si cinci, lucru posibil si datorita unor mici modificari la aerisirea sistemului, a unor pneuri cu o rezistenta la frecare mai mica, dar si sistemului start-stop.

Prezent la Salonul Auto de la Geneva 2018 luna viitoare, modelul Toyota Aygo Facelift va fi oferit, deocamdata, in versiunile x-play si x-clusiv, insa acestea vor fi completate, din cand in cand, si de variantele speciale x-cite si x-trend.

Sursa: Toyota

Newsletter

Whatsapp