Honda a prezentat noua versiune europeana a modelului CR-V! Motorizarea diesel lipseste din descriere!

La aproximativ 18 luni dupa premiera pe continentul american, noul Honda CR-V este, insa sfarsit, pregatit de debutul pe piata europeana. Noul SUV, precedat de un concept cu acelasi nume in septembrie 2017, va fi prezent, saptamana viitoare, la Salonul Auto de la Geneva 2018, pregatit sa-si prezinte noile tehnologii, un design refacut si ceva noi idei de motorizare.

La capitolul propulsoare, noul CR-V este primul SUV Honda, prezentat pe batranul continent, ce va fi dotat cu un sistem hibrid. Denumita i-MMD (Intelligent Multi Mode Drive), aceasta tehnologie foloseste un motor i-VTEC de 2,0 litri pe benzina (gandit pe ciclul Atkinson) si doua propulsoare electrice. In plus, masina nu beneficiaza de o transmisie conventionala, ci foloseste un sistem compact, cu o singura viteza fixa.

Nu avem, deocamdata, informatii exacte despre putere si consum, insa oficialii de la Honda sustin ca noul CR-V va avea pe piata si o versiune turbo pe benzina de 1,5 litri. Acest model va veni dotat fie cu o cutie manuala in sase trepte, fie cu una una optionala automata CVT.

E necesar sa amintim ca, in Statele Unite, aceasta varianta de motorizare produce 190 de cai putere si un cuplu-forta de 243 de Newtoni-metru, asa ca ne asteptam la aceleasi cifre si pe versiunea europeana. La fel de important este ca, pentru prima data in multi ani, producatorul nu ofera si optiuni diesel.

In varianta standard, masina vine echipata cu tractiune spate, insa ambele versiuni ale sale, cea hibrida sau cea turbo, au si optiunea de echipare cu cel mai nou sistem de tractiune al celor de la Honda.

Ceva mai mare decat predecesorul sau, noul CR-V este mai lung si mai lat decat actualul model, ceea ce inseamna si mai mult spatiu in cabina pentru pasageri. In plus, in premiera, noua versiune Honda CR-V va fi valabila si intr-o configuratie de sapte locuri la interior.

Producatorul japonez promite chiar ca al treilea rand de scaune ofera "spatiu exceptional, atat la picioare cat si pe inaltime", dar si "un unghi de 101 grade al scaunului, pentru confort la drumuri lungi".

Livrarile pe continentul european ale versiunii pe benzina CR-V ar trebui sa inceapa in aceasta toamna, in timp ce varianta hibrid va fi disponibila oficial la inceputul anului viitor.

Sursa: Honda

Newsletter

Whatsapp