Porsche 918 Spyder, lansat la Frankfurt

Articol scris de Darius Danila, in data de 12 Septembrie 2013

Porsche a lansat la Salonul Auto de la Frankfurt versiunea de serie a lui 918 Spyder. Chiar daca a fost o calatorie lunga de la concept, la versiunea finala de productie, asteptarea a meritat.

Editie limitata, de numai 918 unitati, nava amiral de la Stuttgart vine echipata cu un sistem hibrid, format dintr-un motor aspirat V8, de 4.6 litri, pe benzina, si doua motoare electrice, unul pe osia fata si unul pe spate.

Motorul care foloseste energie conventionala are o putere de 608 cai putere la 8.700 de rotatii pe minut, in timp ce cele electrice ofera o putere suplimentara de 286 de cai la 6.500 rotatii pe minut. In tala, 887 de cai sunt la dispozitia soferului si un cuplu ce variaza intre 917 Nm si 1.280 Nm. Cand functioneaza doar motoarele electrice, puterea este transmisa la rotile din fata, in timp ce, in modul hibrid, toate rotile ofera tractiune.

Motoarele electrice functioneaza pe o baterie litiu–ion de 6.8 kW aflata in partea din spate a caroseriei. Ea poate fi incarcata folosind energie cinetica, la franare, sau prin intermediul unui incarcator.

Cand masina fucntioneaza in modul E-Power (modul electric), 918 Spyder ajunge de la 0 la 100 km/h in 2.8 secunde, iar viteza maxima la care ajunge este de 345 km/h. In pofida performantelor extraordinare, 918 Spyder are un consum care variaza intre 3 si 3,3 litri la suta de kilometri. Pachetul optional Weissach ofera culori inspirate de la cele mai importante masini de curse ale producatrului si include jante usoare din aliaj care scad greutatea obisnuita a masinii cu 35 de kilograme.

Alte dotari interesante sunt centurile de siguranta tip ham, in sase puncte, posibilitatea de a finisa vopseaua cu o pelicula protectoare, precum si componentele aerodinamice din fibra de carbon. Dimensiunile lui Porsche 918 Spyder sunt: lungime de 4643mm, latime de 1940 mm, inaltime de 1167mm, ampatament de 2730mm.

Jantele fata au 20 de inch, cele din spate, 21, iar pneurile sunt de 265/35 ZR20, respectiv 325/30 ZR21. Rezervorul are o capacitate de 70 de litri, iar portbagajul 110 litri. Pretul de baza este de 845.000 dolari si poate ajunge pana la 929.000, daca se adauga pachetul optional Weissach.

Daca v-a placut articolul, share pe:

Comentarii

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

Da, s-a intamplat deja. Miercuri, vice-presedintele Departamentului Design de la Opel, Mark Adams, a confirmat ca marca GSi va reveni pe unul dintre modelele producatorului german, lansand chiar un teaser...
de - 20 Iulie 2017
In acest moment, cel mai apropiat model din Seria 3 de o masina complet electrica este versiunea plug-in hibrid 330e. Iata de ce tindem sa credem zvonurile care vorbesc despre...
de - 2 Iulie 2017
Salonul Auto de la Paris din toamna anului trecut aducea in prim plan in cadrul standului celor de la Mercedes-Benz lansarea conceptului Generation EQ, ceea ce se traducea printr-un sub-brand...
de - 30 Mai 2017
Volkswagen a prezentat, in dubla premiera mondiala, doua noi masini electrice la Salonul Auto de la Frankfurt: e-up! si e-Golf. Lansarea marcheaza trecerea celui mai mare producator auto din Europa...
de - 30 Septembrie 2013

Cele mai noi anunturi

7250.00 EUR - 21 Iulie 2017
100.00 RON - 21 Iulie 2017
100.00 RON - 21 Iulie 2017
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare