Clasa S si BMW i8 plug-in hybrid, cele mai mediatizate masini de la Salonul Auto de la Frankfurt

Articol scris de Mihaela Chirac, in data de 24 Septembrie 2013

Sedanul de lux Mercedes-Benz Clasa S si BMW i8 plug-in hybrid au fost cele mai mediatizate masini de la Salonul Auto de la Frankfurt de anul acesta in mediul online, potrivit unui studiu.

Clasa S a fost cea mai mediatizata datorita debutului a trei variante diferite: masina de inalta performanta S63 AMG, modelul S500 plug-in hybrid cu emisii reduse de CO2 si conceptul coupe. Modelul Clasa S a fost mentionat in 5,17 % din toate relatarile online ale bloggerilor si ale jurnalistilor care au participat la eveniment, potrivit Kantar Media.

Acesta a fost urmat de BMW i3 (5.16%), apoi de BMW i8 (4,9%) si de conceptul Quattro Sport Audi (4,1%), in timp ce A3 (4,0%) a ocupat abia locul cinci. Debutul noului i8 de la BMW a fost considerat cel mai spectaculos. BMW spune ca versiunea de productie va consuma doar 2,5litri de carburant la 100 de km, un rezultat mai bun decat consumul de 3litri/100km al modelului Toyota Prius plug-in hybrid.

De asemenea, i8 ajunge de la 0 la 100 de km in doar 4,8 secunde. Conceptul Jaguar C-X17, care ar fi un rival pentru BMW X5 si Mercedes Clasa M, s-a clasat pe locul al doilea in topul aparitiilor online (3,1%), urmat de conceptul Quattro Sport Audi (2,5%). Porsche 918 Spyder plug-in hybrid, care poate accelera de la 0 la 100 de km in 2.8 secunde si ofera un consum mediu de combustibil de 3,0 litri si de 3,3 litri la 100 de km, a fost al patrulea (2,4%), urmat de conceptul Toyota Hybrid R (2,2%).

Daca aducem in discutie brandurile, despre Volkswagen s-a vorbit cel mai mult in online dupa Salonul Auto de la Frankfurt, fiind mentionat in 8,4% din totalul stirilor, potrivit studiului. Locul al doilea il ocupa BMW, cu 8,3%, urmat de Audi, cu 7,6%. Mercedes-Benz si Porsche au fost codasi, cu 6,8% si 4,4%. Audi a fost marca “cea mai discutata” din social media, reprezentand 10,8% din feedback-ul de pe Twitter, Facebook, mesajele si comentariile de pe site-urile video, inclusiv Youtube. BMW s-a clasat pe locul al doilea (9,7%), datorita modelelor i3 si i8, precum si datorita debutului noului model Seria 4, noului X5 si conceptului X5 eDrive.

Daca v-a placut articolul, share pe:

Comentarii

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

Da, s-a intamplat deja. Miercuri, vice-presedintele Departamentului Design de la Opel, Mark Adams, a confirmat ca marca GSi va reveni pe unul dintre modelele producatorului german, lansand chiar un teaser...
de - 20 Iulie 2017
In acest moment, cel mai apropiat model din Seria 3 de o masina complet electrica este versiunea plug-in hibrid 330e. Iata de ce tindem sa credem zvonurile care vorbesc despre...
de - 2 Iulie 2017
Salonul Auto de la Paris din toamna anului trecut aducea in prim plan in cadrul standului celor de la Mercedes-Benz lansarea conceptului Generation EQ, ceea ce se traducea printr-un sub-brand...
de - 30 Mai 2017
Volkswagen a prezentat, in dubla premiera mondiala, doua noi masini electrice la Salonul Auto de la Frankfurt: e-up! si e-Golf. Lansarea marcheaza trecerea celui mai mare producator auto din Europa...
de - 30 Septembrie 2013

Cele mai noi anunturi

7250.00 EUR - 21 Iulie 2017
100.00 RON - 21 Iulie 2017
100.00 RON - 21 Iulie 2017
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare