Clasa S si BMW i8 plug-in hybrid, cele mai mediatizate masini de la Salonul Auto de la Frankfurt

Sedanul de lux Mercedes-Benz Clasa S si BMW i8 plug-in hybrid au fost cele mai mediatizate masini de la Salonul Auto de la Frankfurt de anul acesta in mediul online, potrivit unui studiu.

Clasa S a fost cea mai mediatizata datorita debutului a trei variante diferite: masina de inalta performanta S63 AMG, modelul S500 plug-in hybrid cu emisii reduse de CO2 si conceptul coupe. Modelul Clasa S a fost mentionat in 5,17 % din toate relatarile online ale bloggerilor si ale jurnalistilor care au participat la eveniment, potrivit Kantar Media.

Acesta a fost urmat de BMW i3 (5.16%), apoi de BMW i8 (4,9%) si de conceptul Quattro Sport Audi (4,1%), in timp ce A3 (4,0%) a ocupat abia locul cinci. Debutul noului i8 de la BMW a fost considerat cel mai spectaculos. BMW spune ca versiunea de productie va consuma doar 2,5litri de carburant la 100 de km, un rezultat mai bun decat consumul de 3litri/100km al modelului Toyota Prius plug-in hybrid.

De asemenea, i8 ajunge de la 0 la 100 de km in doar 4,8 secunde. Conceptul Jaguar C-X17, care ar fi un rival pentru BMW X5 si Mercedes Clasa M, s-a clasat pe locul al doilea in topul aparitiilor online (3,1%), urmat de conceptul Quattro Sport Audi (2,5%). Porsche 918 Spyder plug-in hybrid, care poate accelera de la 0 la 100 de km in 2.8 secunde si ofera un consum mediu de combustibil de 3,0 litri si de 3,3 litri la 100 de km, a fost al patrulea (2,4%), urmat de conceptul Toyota Hybrid R (2,2%).

Daca aducem in discutie brandurile, despre Volkswagen s-a vorbit cel mai mult in online dupa Salonul Auto de la Frankfurt, fiind mentionat in 8,4% din totalul stirilor, potrivit studiului. Locul al doilea il ocupa BMW, cu 8,3%, urmat de Audi, cu 7,6%. Mercedes-Benz si Porsche au fost codasi, cu 6,8% si 4,4%. Audi a fost marca “cea mai discutata” din social media, reprezentand 10,8% din feedback-ul de pe Twitter, Facebook, mesajele si comentariile de pe site-urile video, inclusiv Youtube. BMW s-a clasat pe locul al doilea (9,7%), datorita modelelor i3 si i8, precum si datorita debutului noului model Seria 4, noului X5 si conceptului X5 eDrive.

Newsletter

Whatsapp