Frankfurt 2019: Skoda Scala Monte Carlo vine cu o imagine ceva mai sofisticata

O imagine mai sofisticata pentru noua versiune Skoda Scala Monte Carlo!

2020 Skoda Scala Monte Carlo

Skoda nu a spus absolut nimic despre un tratament de lux Laurin & Klement pentru modelul Scala, lucru de care suntem aproape siguri ca nu se va intampla, asa ca aceasta versiune Monte Carlo va fi exact ceea ce lipseste din gama.

Masina va debuta luna aceasta la Frankfurt Motor Show, modelul compact hatchback in cinci usi urmand, in materie de modificari vizuale, pasii deja cunoscutelor Fabia Monte Carlo sau Rapid Monte Carlo.

La exterior, ne-am dat seama ca e un model Scala dupa elementele stilistice specifice de pe luminile LED si anumite zone ale sortului frontal complet refacut. Acelasi lucru se intampa si pe partea din spate, unde literele "SKODA" sunte negre, in timp ce jantele de aliaj de 17 inch (sau, optional, de 18 inch) au fost gandite exclusiv pentru aceasta versiune. Modificarile sunt completate de capacele oglinzilor laterale care, ati ghicit, sunt complet negre.

Pentru ca vorbim despre o varianta de top, noul Scala Monte Carlo este echipat cu o gramada de echipamente standard, printre care un acoperis panoramic, stopuri LED, un spoiler negru pe acoperis, geamuri laterale fumurii sau o luneta ceva mai generoasa, care dau si masura valorii acestei versiuni.

Ceea ce pare sa fie exclusiv pe aceasta varianta sunt scaunele sport ajustabile pe inaltime, cu tetiere incluse si tapiterie personalizata. Mai mult, Skoda a creat si elemente decorative si grafice pentru instrumentarul de bord, dar a incercat si sa combine accentele rosii cu plafonul de culoare neagra.

Printre imbunatatiri trebuie sa mai amintim de pragurile personalizate Scala, covorasele speciale din cabina, tratamentul cromat de pe gurile de aer, dar si luminile LED ambientale rosii de pe consola centrala, portiere si zonele in care se odihnesc picioarele.

Dupa premiera oficiala de la Frankfurt Motor Show, noul Skoda Scala Monte Carlo va putea fi gasit in reprezentantele din Europa din cel de-al patrulea trimestru al anului 2019.

Nu strica, la final, putina istorie: numele modelului vine de la Principatul Monaco si de la la faimosul Raliu Monte Carlo, unul dintre cele mai batrane evenimente de gen, cu o prima editie desfasurata in 1911.

Acesta este si locul unde Grupul VW s-a bucurat de ceva succes de-a lungul deceniilor, modelul Popular Sport terminand al doilea in categoria sa in 1936, in timp ce modelul 130 RS a ocupat aceeasi pozitie in 1977. Ceva mai recent, versiunea de curse Fabia supermini s-a bucurat, conform celor de la Skoda, de "foarte mult succes".

Sursa: Skoda

Newsletter

Whatsapp