Salon Auto Frankfurt 2019: Chinezii de la Byton prezinta SUV-ul electric M-Byte

Editia din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt ne-a adus noutati si din partea chinezilor de la Byton, acestia prezentand noua versiune de serie a SUV-ului M-Byte.

Chinezii de la Byton prezinta SUV-ul electric M-Byte

La inceputul anului, chinezii de la Byton lansau conceptul unui SUV electric botezat M-Byte. In cele din urma, se pare ca a venit vremea pentru a face cunostinta cu versiunea de serie a acestuia, noul model putand fi admirat in aceasta perioada la Frankfurt.

La prima vedere, putem observa ca cei de la Byton nu au operat prea multe modificari in comparatie cu ceea ce am putut vedea la momentul lansarii conceptului. Haideti sa descoperim impreuna care sunt surprizele cu care vine acest model!

Asa cum spuneam si in randurile anterioare, la nivelul infatisarii exterioare nu putem observa prea multe modificari fata de ceea ce stiam deja. Totusi, la o privire mai atenta putem remarca ca bara de protectie fata a fost revizuita, in timp ce oglinzile laterale clasice au inlocuit camerele video.

Conform informatiilor pe care le avem de la cei de la Byton, SUV-ul electric va avea un coeficient aerodinamic “competitiv”, comparabil cu al altor modele de top din segment.

Mergem mai departe catre habitaclu, acolo unde SUV-ul celor de la Byton sta extrem de bine! In primul si primul rand, trebuie sa spunem ca M-Byte este echipat la interior cu cel mai mare sistem de infotainment disponibil pe o masina de serie, acesta fiind proiectat pe un ecran cu o diagonala de 48 de inci.

Practic, ecranul acopera aproape intreaga lungime a parbrizului, putand fi controlat prin intermediul altui ecran mai mic, cu dimensiuni de 7 inci, amplasat in mijlocul volanului sau prin intermediul altui ecran de 8 inci amplasat intre scaunele fata.

Noul Byton M-Byte este echipat din punct de vedere tehnic cu o unitate de motorizare electrica, capabila sa genereze 272 de cai putere. In acest caz, autonomia este de 360 de kilometri, aceasta fiind masurata conform standardelor WLTP.

Totusi, exista si o versiune de top, care este echipata cu doua unitati de motorizare, una pe fiecare punte, care genereaza impreuna 408 cai putere. In acest caz, autonomia este ceva mai generoasa, ajungand la 435 de kilometri.

SUV-ul electric al celor de la Byton va fi comercializat intr-o prima faza pe piata chineza in 2020, urmand sa ajunga in cele din urma si in Europa in anul 2021. Pretul stabilit de chinezi pentru piata europeana este de 45.000 de eur, fara taxe.

Sursa: Byton

Newsletter

Whatsapp