Cat consuma BMW M6 Coupe?

2017 BMW M6 Coupe

Continuam seria articolelor care analizeaza consumul si eficienta automobilelor cu un model pe care suntem siguri ca l-ati asteptat: BMW M6 Coupe (F12). M6 Coupe este unul dintre modelele de top ale producatorului bavarez, fiind de asemenea si unul dintre cele mai indragite printre pasionatii bolizilor cu sute de cai putere sub capota.

Daca stim deja ca din punct de vedere al costului de achizitionare un asemenea model este destul de inaccesibil pentru multi dintre noi, sa vedem cum sta treaba mai exact si cu costurile provocate de consumul de carburant. Dar pana atunci, sa analizam un pic modelul BMW M6 Coupe si din punct de vedere al performantelor tehnice.

Echipat cu o unitate de motorizare V8 cu o capacitate cilindrica de 4.4 litri, BMW M6 Coupe beneficiaza de o putere maxima de 560 CP, disponibili intre 6000 si 7000 rpm. De asemenea, cuplul maxim in cazul acestei motorizari este de 680 Nm, disponibili intre 1500 si 5750 rpm. De asemenea, va mai spunem si ca BMW M6 Coupe beneficiaza de aportul unei transmisii automate M cu dublu ambreiaj. Unitatea de motorizare prezentata anterior beneficiaza de aportul injectiei directe, tehnologiei Twin Scroll Twin Turbo si a sistemului de distributie ValveTronic.

Din punct de vedere al performantele de care se dovedeste a fi in stare, BMW M6 Coupe impresioneaza fara dar si poate. Daca viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h, acceleratia de la 0 la 100 km/h poate fi realizata in doar 4.2 secunde. De asemenea, pragul celor 200 km/h poate fi atins in doar 12.6 secunde. Daca va doriti ceva mai multa aventura si libertate la volanul unui asemenea model, puteti opta pentru pachetul M Driver’s Package care va face ca viteza maxima sa ajunga pana la 305 km/h.

Performantele prezentate anterior nu ar fi fost posibile fara unele dintre cele mai avansate tehnologii cu care a fost echipat modelul BMW M6 Coupe. Astfel, cutia secventiala cu dublu ambreiaj este pusa in valoare de sistemele Launch Control, respectiv Low Speed Assistance. Nici diferntialul activ nu lipseste, acesta contribuind la distributia eficienta a cuplului.

Din punct de vedere al eficientiei, este de la sine inteles ca valorile nu sunt dintre cele mai mici. Astfel, putem vorbi despre un consum mediu de 17.7 litri pentru parcurgerea a 100 de kilometri. In cazul unei rulari extra-urbane, consumul scade pana la 14.1 litri/100km, in timp ce pentru o rulare urbana acesta ajunge chiar si pana la 20.2 litri/100km.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
10 DOTARI COMPLET INUTILE PENTRU MASINI
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter