2018 Mercedes-Benz S560e Plug-in Hybrid: cea mai eficienta limuzina din istoria nemtilor!

2018 Mercedes-Benz S560e Plug-in Hybrid: cea mai eficienta limuzina din istoria nemtilor!

Un proiect total diferit de masina hibrid, in comparatie cu hipermasina Project One, 2018 Mercedes-Benz S560e Plug-in Hybrid inlocuieste versiunea mai veche S500e, un model modificat de Clasa S, si incearca sa ofere un consum extraordinar pentru un vehicul de marimea sa.

Pentru a va convinge de aceste performante, e de ajuns sa va spunem ca acest sedan partial electric consuma, intr-un ciclu combinat (temic-electric), doar 2,1 litri la 100 de km, iar emisiile de dioxid de carbon ajung la doar 49 de g/km.

Mai mult, aceasta versiune S560e poate parcurge pana la 50 de kilometri (autonomia motorului electric) fara nici un fel de emisie de CO2, gratie noii baterii litiu-ion de 13,5 kWh, care are aceeasi marime ca anteriorul model, dar beneficiaza de o capacitate mult imbunatatita.

Faptul ca accentul a fost pus pe eficienta nu inseamna ca cel mai recent membru al Clasei S sufera la capitolele putere sau performante. Dimpotriva, motorul pe benzina V6 de 3,0 litri produce nu mai putin de 367 de cai putere si un cuplu-forta de 500 Nm, in timp ce propulsorul electric vine cu 121 de cai putere si un cuplu forta de 440 Nm.

Stim ca sunteti curiosi sa aflati mai multe la acest capitol, asa ca iata esentialul pentru cei indragostiti de viteza: noul S560e are nevoie de doar 5 secunde pentru a ajunge la 100 de km/h si poate atinge o viteza maxima de 250 de km/h.

Dupa ce au mutat componentele electronice ale propulsorului electric in compartimentul motorului termic, inginerii de la Mercedes-Benz au reusit chiar sa elibereze si mai mult spatiu in portbagaj, care ajunge la o capacitate totala de 410 litri, cu 15 mai mult decat pe anteriorul model S500e.

Trebuie sa amintim, in acelasi timp, ca noul sedan de lux vine echipat standard cu controlul automat al climatizarii fara prezenta soferului in masina, in masura in care acesta seteaza momentul in care sistemul sa porneasca. Ce se intampla dupa? Ei bine, noul sistem de clima poate incalzi interiorul masinii, volanul, dar si cotierele de pe consola centrala si de pe portiere in acelasi timp racind scaunele (daca e cazul), prin sistemul de ventilatie inclus in ele.

Noul sedan S-Class este prezentat la 2017 Frankfurt Auto Show, alaturi de noile versiuni refacute ale modelelor Coupe si Cabriolet, acum echipate cu stopuri OLED si alte imbunatatiri mostenite de la varianta sedan lansata pe la inceputul acestui an.

VIDEOCLIPUL ZILEI