Zlatan Ibrahimovic este noua imagine a Volvo V90

Articol scris de A. Manole, in data de 27 Mai 2016

Producatorul suedez de masini Volvo a anuntat zilele trecute lansarea noii campanii de marketing pentru Volvo V90. Pana acum, acest anunt nu este unul surprinzator, orice masina noua necesita promovare intensa.

Dar surpriza ce ne-au pregatit-o suedezii de abia acum vine: protagonistul campaniei publicitare si imaginea noii masini este nimeni altul decat celebrul fotbalist Zlatan Ibrahimovic. Campania, care va debuta in data de 30 mai, vine sa confirme zvonurile in ceea ce priveste colaborarea dintre producatorul premium Volvo si fostul jucator al Paris Saint-Germain si este, se pare, una de bun augur…. stim cu totii ca masinile frumoase se potrivesc de minune cu fotbalul si fotbalistii in general.

Fanii jucatorului si ai masinilor de la Volvo vor putea urmari campania pe pagina oficiala de Facebook a suedezilor, pe canalul lor de YouTube sau pe contul de Twitter folosind hashtagul #MadeBySweden.

Anders Gustafsson, Senior Vice-Presedintele Volvo pe Europa, Orientul Mijlociu si Africa, a comentat stirea aparuta in presa de specialitate si a spus ca, „campania inseamna celebrarea mintilor independente, a puterii care consta in capacitatea de a gandi diferit.”

Tot el a mai precizat ca „exista multe similitudini intre Zlatan si calatoriile Volvo, iar noi nu am ajuns unde suntem acum facand acelasi lucru ca si ceilalti”. Ca o coincidenta, atat Volvo cat si jucatorul de fotbal se afla in fata unui nou inceput, constructorul suedez remodeleaza masinile sale iar jucatorul a plecat recent de la Paris Saint-Germain si este pe cale de a semna un contract cu Manchester United, sau cel putin astea sunt zvonurile din lumea fotbalului.

Aceasta colaborare, care se vrea a fi un succes, nu este prima dintre cele doua nume mari. Atacantul de la Paris Saint-Germain a mai lucrat cu Volvo la o campanie in anul 2014, care il infatisa intonand imnul national al Suediei si care mai apoi il infatisa strabatand padurile suedeze indepartate.

De la lansarea sa, la inceputul anului, noul Volvo V90 a primit recenzii pozitive din mass-media din intreaga lume. Bazandu-se pe patrimoniul incontestabil Volvo Cars in segmentul estate, care a inceput acum mai bine de 60 de ani cu Volvo Duett, noul Volvo V90 duce segmentul premium estate cu un pas mai in fata in ceea ce priveste estetica, materialele si finisajele.

Totodata, reprezentantii Volvo au declarat ca V90 este o masina atractiva, bine construita si extrem de practica, asa cum trebuie sa fie un estate premium modern. Volvo Cars este unul dintre cele mai cunoscute si respectate branduri auto din lume, cu vanzari de 503.127 unitati in 2015.

Daca v-a placut articolul, share pe:

Etichete: volvo, volvo v90, marketing

Comentarii

Te-ar mai putea interesa

Iti mai recomandam

Un nou proiect (tampit) de lege este in plina dezbatere. Depasirea pe linia continua va fi PERMISA in anumite conditii. Ce inseamna asta? Mai exact, Codul Rutier devine Legea Junglei....
de - 18 Noiembrie 2017
Asa cum stim cu totii deja in acest moment, emisiile de CO2 reprezinta una dintre cele mai mari probleme cu care se confrunta mai toate tarile lumii. Din ce in...
de - 17 Noiembrie 2017
Ca urmare a integrarii in Grupul PSA Peugeot-Citroen, planurile Opel se schimba si ele pentru urmatorii ani. Si, trebuie sa recunoastem, avem in fata un plan de reorganizare serios si...
de - 17 Noiembrie 2017
17 noiembrie 2017 este ziua in care toti romanii stau cu nasul in laptop, tableta sau telefon pentru ca e Black Friday. Toata lumea spera ca isi va cumpara ceva...
de - 17 Noiembrie 2017
Ne pregatim cat putem de bine pentru un 2018 cat se poate de interesant din punctul de vedere al lansarilor auto. Printre numeroasele si, pe undeva, obisnuitele modele noi, cei...
de - 17 Noiembrie 2017
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook