Grupul Volkswagen vrea sa schimbe strategia pentru Seat si Skoda

Grupul Volkswagen trece printr-o perioada extrem de buna la acest moment, insa se pare ca sefii grupului isi doresc o strategie noua pentru brand-urile Seat si Skoda, care sa fie aplicata in anii urmatori!

Volkswagen

Conform informatiilor care au aparut in spatiul media in ultima perioada, Grupul Volkswagen isi face planuri cu privire la o diferentiere ceva mai mare intre brand-urile care fac parte din grup, si anume Volkswagen, Seat si Skoda.

Spre exemplu, unul dintre oficialii din conducerea grupului sugereaza ca Seat ar putea lansa in perioada urmatoare niste modele cu preturi ceva mai mari decat Volkswagen, in timp ce cei de la Skoda ar urma sa isi indrepte atentia catre niste modele ceva mai accesibile pentru publicul larg.

Este important de mentionat ca nu vorbim doar despre niste zvonuri care au aparut in presa de specialitate, aceste idei fiind inaintate chiar de catre directorul de Product Strategy din cadrul Grupului Volkswagen.

Astfel, acesta a anuntat prin intermediul presei de specialitate din Germania cateva dintre ideile la care se gandeste si care ar putea fi aplicate in anii care urmeaza. Asadar, se pare ca Michael Jost isi propune ca identitatile brand-urilor care fac parte din grup sa fie mult mai clare in viitor.

Michael Jost a dezvaluit presei germane si unele dintre ideile pe care le are in vedere pentru a putea face posibil acest lucru. Spre exemplu, oficialul german transmite ca “Seat ar putea sa reprezinte masini mai emotionale”, care ar urma sa aiba niste preturi ceva mai mari.

In schimb, acelasi Michael Jost mai sugereaza ca cehii de la Skoda “ar putea sa se adreseze mai mult clientilor din estul Europei”, propunandu-le niste modele cu preturi ceva mai accesibile.

Bineinteles, acelasi Michael Jost se dovedeste a fi precaut atunci cand vorbeste despre o astfel de strategie care ar putea fi pusa in aplicare in perioada urmatoare, spunand ca planurile trebuie intocmite in asa fel incat brand-urile din grup sa nu ajunga sa se “canibalizeze”.

Cel mai probabil, acelasi motiv sta si la baza acestei strategii de diferentiere a identitatii brand-urilor, care ar urma sa isi concentreze atentia in anii urmatori pe niste segmente clare de clienti.

Ramane de vazut cum vor evolua lucrurile in perioada urmatoare si ce planuri isi vor face producatorii in cauza in cazul in care aceasta strategie va fi adoptata in cele din urma la nivel de grup!

Newsletter

Whatsapp