Volkswagen isi schimba sigla

Desi poate parea surprinzator pentru multi pasionati auto, germanii de la Volkswagen au luat decizia de a isi schimba complet imaginea, propunandu-ne o noua sigla din aceasta toamna.

Volkswagen isi schimba sigla

Scandalul Dieselgate este un subiect care nu poate fi uitat atat de usor precum si-ar dori oficialii producatorilor germani implicati. Asa cum stim deja, Volkswagen a fost constructorul care a avut cel mai mult de suferit din pricina acestui scandal, imaginea brand-ului fiind puternic afectata de tot ceea ce s-a intamplat.

Insa, ce este cel mai important pentru cei de la Volkswagen este ca pasionatii auto au incredere in continuare in brand-ul german, ceea ce se poate vedea foarte bine din vanzarile reusite de producator.

Asadar, chiar daca se poate spune deja ca cei de la Volkswagen au trecut peste tot ceea ce a insemnat Scandalul Dieselgate, iata ca oficialii producatorului german inca se gandesc la o schimbare a imaginii.

In acest sens, constructorul german ne propune o noua sigla incepand din aceasta toamna, una pe care oficialii germani o descriu ca fiind “mai indrazneata si mai colorata”. Reimprospatarea imaginii brand-ului nu se refera doar la o sigla noua, ci si la un nou slogan si la o voce feminina care va rosti motto-ul respectiv.

Chiar daca vorbim despre o schimbare a logo-ului, putem observa ca schimbarile nu sunt chiar atat de drastice. Spre exemplu, literele V si W vor continua sa se imbine intr-un mod similar cu cel de pana acum, oficialii germani dorindu-si sa nu compromita recognoscibilitatea marcii.

Noul logo ne este prezentat intr-un design minimalist 2D si ne este descris ca fiind “mai indraznet si mai colorat”. Noul logo va fi introdus in 171 de tari incepand cu aceasta toamna, primele urmand sa fie cele europene. Noua sigla va fi prezentata oficial in cadrul editiei din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt, eveniment organizat in luna septembrie.

Jurgen Stackmann, membru in cadrul structurii de conducere a Volkswagen, este primul oficial al producatorului german care a oferit mai multe declaratii pe acest subiect.

Astfel, Stackmann este de parere ca schimbarea este una logica si binevenita, spunand ca Volkswagen a implementat de-a lungul timpului decizii indraznete in aproape toate sferele de activitate. De asemenea, Stackmann mai puncteaza ca rebranding-ul este “consecinta logica a reorientarii strategice a brand-ului”. In concluzie, Stackmann sustine ca “Volkswagen are o prezentare puternica, proaspata, pozitiva si atragatoare”.

Sursa: Volkswagen

Newsletter

Whatsapp