Vanzarile Nissan SUA, pe mainile unui spaniol

Pana acum un an, omul responsabil de campania agresiva a Nissan pentru a creste vanzarile din Statele Unite ale Americii nu a lucrat nici macar o ora in aceasta tara. Jose Munoz, care i-a uimit pe sefii de la Nissan prin propulsarea companiei subsidiare din Mexic pe primul loc de pe piata, a fost numit vicepresedinte senior de vanzari si marketing la Nissan si Infiniti America de Nord si de Sud.

Acum, cu un CEO nerabdator (Carlos Ghosn), Jose Munoz are teluri noi: sa depaseasca Honda in volumul vanzarilor, sa creasca profitul dealerilor, sa dubleze vanzarile pe anumite piete si sa creasca valorile francizei.

Si mai important este faptul ca vrea sa ii convinga pe dealerii de marci multiple ca Nissan ar trebui sa fie o prioritate. “Vrem sa ajungem sa detinem 10% din piata americana. Acesta este numarul meu magic", a declarat Munoz pentru Automotive News.

“In fiecare dimineata si in fiecare seara, ma gandesc la metode ingenioase de a atinge aceasta tinta.", a mai spus el. Cand era copil, visul lui Munoz era sa fie constructor de centrale nucleare. De altfel, a si facut un masterat si doctoratul in acest domeniu.

Acum, in timp ce supravegheaza afacerile Nissan dintr-un birou de sticla, recunoaste ca a intrat in industria auto din cauza lui Cupidon. S-a indragostit de un consilier de vanzari Peugeot pe vremea cand era un tanar inginer in Madrid si isi cauta o masina.

“Mi-a facut o oferta foarte buna. Mi-a dat o masina si m-a amanat de la plata timp de sase luni. Mi-a spus ca daca o pot vinde in aceasta perioada de gratie, imi mai da una ca sa o vand. Dupa ce am dat-o, nu m-am mai putut opri la una singura", s-a confesat Munoz. Acum, acel consilier de vanzari este sotia lui.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CE PIESE SE INLOCUIESC CEL MAI GREU LA UN LOGAN?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter