Toyota s-a saturat de reclame fara tinta

Toyota incearca sa ajunga la potentialii clienti ai modelului electric RAV4 cu ajutorul unei strategii la fel de experimentale ca si bateriile pe care le foloseste la aceasta masina.

Tintele principale sunt clientii din Los Angeles, San Francisco si San Diego, acolo unde s-au vandut cele mai mult unitati ale acestui model, iar tactica folosita este una noua. Producatorul si firma angajata sa se ocupe de promovare apeleaza la datele oferite de firmele de cablu TV.

"O campanie in masa nu are rost. Dar, totusi, vrem sa transmitem ceea ce avem de spus.", a spus Dionne Colvin, managerul de marketing Toyota SUA. Metoda se numeste promovare dinamica si ii ajuta pe producatorii ca Toyota sa isi transmita mai bine mesajele catre public.

Spre deosebire de clasicele calupuri de reclama, noua metoda este mult mai bine tintita catre cei care ar putea cumpara o astfel de masina. Anual, in SUA, companiile cheltuie pe reclame peste 70 de miliarde de dolari.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter