Toyota pierde clienti de teama amenzilor

Pana acum o luna, dealerul Toyota Acton, din Littleton, avea o afacere care mergea binisor: vindea pe internet garantii extinse pentru aceste masini chiar si cu 750 de dolari mai ieftine fata de alti dealeri.

Acton Toyota din Massachusetts avea doar doi angajati care se ocupau de aproximativ 100 de contracte online, din toata tara. In luna mai, insa, Toyota i-a "scos din priza", interzicandu-le sa mai faca astfel de contracte.

"A fost un dezastru pentru noi", a declarat Justin Brun, managerul magazinului online, care si-a facut multa reclama pe site-urile pasionatilor de Toyota si s-a folosit de promotii cu carburanti ca sa atraga clienti.

Ca sa mai acopere din pierderi, dealerul vinde acum, tot online, pachete preplatite de revizii pentru clientii Toyota.

Oficial, Toyota Financial Services a luat decizia de a schimba politica vanzarilor online de teama ca ar putea incalca legislatia din vreun stat, dar Justin Brun sustine ca, de fapt, ceilalti dealeri nu puteau lupta cu preturile oferite de Acton.

Reprezentantii Toyota recunosc ca au avut numeroase plangeri de la acestia, dar nu au vrut sa dea detalii.

In schimb, recunosc ca nu au fost sesizari din partea clientilor sau a autoritatilor. In SUA, Toyota are 1.616 reprezentante, iar contractele extinse de garantie vor putea fi vandute acum doar in statul in care se afla dealerul.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CE PIESE SE INLOCUIESC CEL MAI GREU LA UN LOGAN?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter