Toyota isi dezvaluie “secretele” pe Twitter

Toyota se va folosi de Twitter ca sa le arate oamenilor cum se fabrica Auris in uzina din Marea Britanie. Compania sustine ca se asteapta ca, prin ceea ce ea numeste primul proiect social-media, sa castige mii de clienti.

Miercuri, producatorul va incepe sa posteze sute de mesaje care urmaresc productia modelului hibrid Auris, benzina-electric, incepand de la otelul brut, pana la masina gata de livrare catre primul proprietar.

Reprezentantii companiei sustin ca, in acest fel, impusca doi iepuri dintr-un foc. Oamenii vor vedea ca masinile produse sunt de buna calitate si, in plus, vor invata cum sunt asamblate. “Vrem ca oamenii care nu stiu multe despre industria auto sa vada calitatea produselor noastre.

De asemenea, vrem sa ii implicam pe clienti ceva mai mult in etapele de productie, nu doar sa cumpere un autoturism”, a declarat Scott Brownlee, directorul departamentului social-media al Toyota Marea Britanie.

Mesajele de pe Twiiter vor fi insotite de poze sau filmulete si vor surprinde 325 de procese tehnologice, cum ar fi sudura, vopsirea, asamblarea si controlul calitatii. In tot acest timp, cei care urmaresc aceste postari vor putea interactiona cu reprezentantii Toyota prin chat si comentarii.

Aceasta metoda aleasa de Toyota este inca un exemplu legat de schimbarea de strategie a producatorilor auto, care acum sunt mult mai vizibili pe YouTube, Facebook si Twitter. Un astfel de mesaj sau o postare video pot atrage milioane de clienti pe pagina de Facebook sau pe site-ul companiei.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
PRETURI MAZDA 3: DIFERENTA INTRE ROMANIA SI JAPONIA
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter