Tetsuo Iwamura vede Acura ca pe o mare provocare pentru Honda

Tetsuo Iwamura, Directorul General Executiv al American Honda Motor Co., a declarat ca, in ceea ce-l priveste, modelul Acura este "marea provocare Honda", fiind un model puternic din gama modelelor SUV si crossover.

Dar, aruncand un ochi peste modelele sedan ale brandului confirma ca au "nevoie de multe imbunatatiri", un exemplu concret fiind modelul Acura ILX: "volumul sau nu indeplineste integral asteptarile companiei. Putem mai mult." Pentru Acura, un exemplu demn de urmat in materie de volum este modelul TLX, spune el, dar bineinteles cu o modificare de design inclusa, adauga Iwamura.

Honda a prezentat saptamana aceasta la Salonul Auto de la Tokyo o serie de motoare cu turbocompresor si o noua versiune de transmisie cu dublu ambreiaj si 8 viteze.

Iwamura a declarat insa, ca pentru a iesi in evidenta cu modelul Acura nu va folosi noile tehnologii ale grupului motopropulsor. Sistemul hibrid cu 3 motoare este inovator pentru Acura, se pare. Totusi, acesta nu a anuntat existenta unor tehnologii similare si pentru celelalte modele Honda.

Noul model 2014 Acura RLX Sport Hybrid, ce va fi lansat pe piata incepand cu primavara urmatoare, va beneficia de noua tehnologie Honda de transmisie cu ambreiaj dublu si 8 viteze, iar modelul Sport Hybrid cu actiune integrala va beneficia de motorul V6 cu 3.5 l si de sistemul cu 3 motoare electrice.

Acestea vor maximiza productia de cai putere si vor imbunatati performantele, doua dintre ele fiind situate chiar in rotile din spate ale masinii, in vreme ce al treilea este integrat in propulsor si actioneaza ca un generator.

Vanzarile Acura in Statele Unite au crescut cu 7 procente anul acesta, ajungand la 135.126 de unitati, dar in continuare aflandu-se in spatele Mercedes-Benz, BMW, Lexus si Cadillac.

Iwamura a respins ideea asocierii cu Lexus si Infiniti, cele doua branduri japoneze care vor sa se extinda pe plan mondial, dupa ce multa vreme s-au vandut exclusiv in SUA.

"žPentru noi, pe primul loc se va afla deocamdata piata din Statele Unite si apoi China", spune el. "žPreferam sa facem din Acura un brand puternic in America de Nord si China si abia apoi sa incepem dezvoltarea pe plan mondial."

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CUM SE FABRICA UN BMW SERIA 4 COUPE (G22)?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter