Tesla introduce polite de asigurare pentru masinile sale

Daca pana acum serviciile de asigurari pentru masini cadeau in sarcina companiilor specializate, iata ca unii constructori auto au decis sa se implice mai nou si in furnizarea acestui serviciu.

Masini electrice Tesla

In conditiile in care detinatorii de autoturisme se plangeau de ratele mari platite companiilor de asigurari, americanii de la Tesla le promit clientilor companiei preturi cu 30% mai mici decat in cazul companiilor traditionale de asigurari. Evident, constructorul american se bazeaza pe tehnologiile moderne cu care sunt echipate propriile masini.

Atunci cand sunt folosite in sistem autonom, masinile Tesla vor genera costuri mai mici ale asigurarilor prin scaderea riscurilor de coliziune. Prin aceasta miscare, cei de la Tesla spera sa reuseasca sa atraga o cota importanta din piata asigurarilor auto.

Deocamdata, serviciul este diponibil in California, cea mai mare piata a companiei, dar, cel mai probabil, cat de curand, va patrunde si pe teritoriul altor state americane.

Oficialii companiei ne informeaza ca nu vor exista taxe sau comisioane ascunse, plata se va putea face lunar, iar renuntarea la asigurare se va putea face oricand, foarte simplu, folosind serviciile online, clientul nefiind constrans de o anumita perioada contractuala.

Intr-un comunicat de presa emis recent, constructorul american anunta lansarea serviciului Tesla Insurance, care este descris ca fiind “un serviciu de asigurari competitiv, care va oferi clientilor Tesla preturi cu pana la 20% mai mici, iar in unele cazuri chiar cu pana la 30% mai mici”. Reducera costurilor de asigurare va aduce un plus si prin castigarea de noi clienti.

In acest moment, masinile constructorului american sunt pe lista celor mai scumpe masini de asigurat, motivul cel mai important fiind costurile pe care le implica repararea si inlocuirea componentelor sau a senzorilor.

La ora actuala, nu se stie cand va intra si pe teritoriul Europei acest tip de asigurare, dar avand in vedere noua tendinta a constructorilor de masini de a furniza acest tip de servicii in detrimentul firmelor specializate, speram ca in curand toti clientii sa se poata bucura de astfel de servicii, la preturi cat mai bune.

Nu in ultimul rand, pe langa asigurarile auto sunt vizate si sistemele de leasing. Se preconizeaza ca noile generatii pot fi interesate mai mult de inchirierea masinilor sau de folosirea serviciilor de car-sharing si ride-hailling in detrimentul achizitionarii de autoturisme.

Toate aceste servicii pot aduce profituri firmelor constructoare de masini, astfel ca sunt incluse in noua strategie de oferte facute clientilor in detrimentul serviciilor companiilor de asigurari specializate.

Sursa: Tesla

Newsletter

Whatsapp