Skoda marcheaza numai vanzari in crestere

Articol scris de C. Zanfir , in data de 19 Iulie 2018

Skoda a revenit la imaginea sa buna. Multi ani aceasta a fost masina preferata de cei in varsta. Pentru ca soferii isi facusera o parere gresita despre ea si spuneau ca Skoda este marca lenta si lenesa care nu are cum sa-ti ofere nici macar o dotare care sa te faca sa te simti special.

Oficialii Skoda au analizat foarte bine parerile celor care au spus asta de-a lungul timpului si au decis ca este momentul ca Skoda sa treaca printr-o schimbare. Aceasta schimbare nu numai ca a propulsat-o pe Skoda in topurile principale, insa i-a si crescut numarul de vanzari.

Prima jumatate a anului 2018 a venit cu vesti bune in materie de vanzari: 652.700 de unitati vandute. Acest total inseamna o crestere in vanzari de 11.6% fata de aceeasi perioada de sase luni a anului 2017. Pietele care au cerut Skoda nu au fost putine la numar, insa cea mai importanta se spune ca ar fi fost Romania.

Romanii au inteles ca Skoda nu este masina pensionarilor si ca ar trebui sa-i dea o sansa constructorului daca isi doresc sa vada cu adevarat performanta unei masini regandite. Asa se face ca in Romania s-a inregistrat o crestere in vanzari de 29.2%.

In 2018, perioada ianuarie - iulie a fost cea mai buna pentru Skoda, insa luna iunie a depasit asteptarile pentru ca a propulsat-o pe Skoda pe primele locuri. Octavia a fost cel mai cautat model de catre soferi, urmand ca Fabia si Skoda Rapid sa se afle pe lista de preferinte ale posesorilor de permis.

Nici Kodiaq nu a facut de rusine numele Skoda, mai ales ca 2018 este anul SUV-urilor si Skoda a iesit pe piata cu unul care sa ofere care tot ce are nevoie un sofer care isi doreste neaparat sa cumpere un SUV. Kodiaq a fost vandut, in primele sase luni ale anului 2018, in 77.900 de unitati.

Skoda nu este doar un nume care a reusit sa se faca cunoscut si apoi a incetat sa mai participe activ, ci este un nume care a fost gresit inteles, iar oficialii au facut tot posibilul sa le readuca aminte soferilor si clientilor ce inseamna Skoda si ce poate sa ofere un brand ca acesta. Cred ca vanzarile inregistrate in prima jumatate a anului 2018 spun tot despre strategia lor de a reveni pe piata ca un nume puternic si demn de toata admiratia.

Daca v-a placut articolul, share pe:

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

BMW Isetta a fost produs, ultima oara, acum 56 ani. Conceptul nu va disparea, deoarece o companie elvetiana va reintroduce pe piata masina urbana cu o singura usa si doua...
de - 21 August 2018
BMW este un nume foarte greu in industria de automobile. Si schimbarile pe care le-au propus de-a lungul anului 2018 au fost subtile, dar de efect. Cine a fost cu...
de - 21 August 2018
China era candva piata pentru care se construiau masini. Oamenii de acolo isi cumparau si brandurile proprii, dar unii dintre soferi asteptau cu nerabdare sa apara si ultima generatie de...
de - 21 August 2018
Porsche Classic pregateste un nou model 911, numit "Project Gold". Acesta va fi aratat publicului aproape de sfarsitul lunii, pe 24 august, chiar daca nu va fi vorba de o...
de - 21 August 2018

Cele mai noi anunturi

Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare