Scuderia Cameron Glickenhaus vine pe piata cu o noua versiune a hipermasinii SCG 007 LMP!

Scuderia Cameron Glickenhaus se pregateste cu SCG 007 LMP de Cursa de 24 de ore de la Le Mans.

Scuderia Cameron Glickenhaus SCG 007 LMP

Acum ceva mai mult de un an, Scuderia Cameron Glickenhaus ne-a oferit un cadou neasteptat: o supermasina care se remarca prin linii curbe nemaintalnite botezata SCG 007.

Pe vremea aceea, producatorul de nisa explica celor interesati ca are de gand sa participe la cursele de la Le Mans, telul final fiind acela de castiga pentru prima data, de la victoria unui Ford GT40 din 1969, pentru Statele Unite pe acest circuit.

Ei bine, acum, liderul si mintea creativa a companiei, James Glickenhaus a venit cu cateva imagini noi ale modelului 007, putin modificate si, parca, si mai interesante la liniile curbe, asa ca masina ni se pare chiar si mai sexy.

Sunt, trebuie sa recunoastem asta, inca foarte multe lucruri pe care nu le stim despre aceasta propunere pentru circuitul de la Le Mans. Din ceea ce am vazut, putem ghici ca masina este propulsata de un motor bi-turbo V6 de 3,0 litri, dar nu ne putem da seama cat produce, cat cantareste sau cum schimba vitezele.

Chiar daca nu avem cifre exacte, suntem convinsi ca, daca Scuderia Cameron Glickenhaus spera sa ia laurii pe circuitul de la Le Mans, va avea nevoie de ceva putere si vor fi necesare o greutate cat mai scazuta si mai mult de cinci viteze, dar mai putin de zece.

In postarea originala de anul trecut, SCG spunea ca va construi doar doua modele LMP1, una pentru companie si alta pentru oricine isi doreste sa participe la curse. In plus, producatorul de nisa propunea si 25 de modele legale pe drumurile publice, pe care urma sa le vanda la un pret aproximativ de 1.000.000 de dolari fiecare.

Nu stim, in acest moment, daca planurile sunt aceleasi, de vreme ce pe site-ul oficial al producatorului scrie ca acesta poate oferi modele personalizate de curse LMP1 (adica mai multe decat doar unul), dar si o serie limitata de modele legale pe drumurile publice, fara insa a mentiona cate va fabrica sau care va fi pretul final al acestora.

E foarte adevarat, pe de alta parte, ca SCG ofera o garamada de imagini virtuale cu masina, in versiuni diferite, de la variante de strada pana la cele de curse, dar inca nu am vazut, pana acum, un model real. Primul model off-road SCG Boot a prins viata in luna august si arata fantastic asa ca, daca tranzitia va fi similara si in cazul lui 007, e o masina pe care de-abia asteptam sa o vedem "in carne si oase".

Videoclipul zilei
5 LUCRURI PE CARE NU LE STIAI DESPRE TESLA
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter

Whatsapp