Sa fie acesta noul BMW M3 (G80) din 2020?...

Daca arata asa, ne place: noul BMW M3 (G80) din 2020!

2020 BMW M3 G80

Trebuie sa recunoastem ca am reusit sa vedem cateva imagini spion destul de reusite ale noului BMW M3 (G80) anul acesta, asa ca ne-am mirat foarte tare atunci cand ne-a cazut in maini fotografia alaturata acestui articol, una in care masina pare sa fie pe linia de asamblare si fara nici un fel de camuflaj.

Imaginea a fost postata recent pe Facebook, prezinta partea din spate a masinii iar cel care ne-a oferit-o sustine ca e vorba despre noul si multasteptatul M3.

Ei bine, chiar daca nu avem nici o informatie oficiala in acest moment, trebuie sa admitem ca modelul sedan arata, fara urma de indoiala, mult mai agresiv decat la fel de cunoscutul M340i.

Asa cum puteti vedea si voi, masina este echipata cu o pereche (speram noi!) de praguri laterale negre agresive, iar tema este continuata si pe bara din spate, unde aceleasi finisaje negre pot fi intalnite in jurul difuzorului foarte sportiv.

Aceasta din urma componenta este vopsita in nuanta caroseriei si ceea ce putem observa foarte usor sunt cele doua "taieturi" pentru cele patru iesiri ale sistemului de esapament.

Din pacate, nu avem prea multe altele de vazut, dar ne plac finisajele sub forma de umbra pe care le putem observa, dar si noul spoiler mai mare de pe spate. Si aripile din spate par sa fie mai mari si ne plac si, in acelasi timp, si noile jante usoare de aliaj (pe care le putem mai mult intui).

Compania nu a comentat prea multe despre acest nou model, dar seful diviziei BMW M, Markus Flasch, a confirmat ca noul sedan va fi echipat cu acelasi propulsor de 3,0 litri M TwinPower Turbo cu sase cilindri intalnit si pe X3 M sau pe X4 M.

Mai mult, oficialul german a mai declarat ca versiunea de baza va ajunge la 473 de cai putere, in timp ce varianta Competition poate ajunge chiar pana la 503 cai.

In momentul acela, Flasch confirma si ca masina va fi echipata cu un sistem de tractiune integrala care va seamana foarte mult cu cel folosit pe M5. Ca urmare, sistemul va putea fi decuplat, iar proprietarul poate folosi doar tractiunea spate.

Daca ne luam dupa zvonuri, ar putea exista chiar si o varianta "Pure", echipata cu tractiune pe spate si o cutie de viteze manuala in sase trepte. Ramane de vazut daca va fi produsa, dar ne amintim ca Flasch "si masini cu tractiune spate, pure, cu cutie de viteze manuala".

Newsletter

Whatsapp