REVOLUTIE Hyundai a prezentat noul concept electric Prophecy

Hyundai a dezvaluit conceptul electric „Prophecy” in cadrul unei prezentari video, pe care o puteti vedea mai jos.

Hyundai promite sa revolutioneze piata automobilelor electrice din Europa. In acest sens a lansat un nou concept, Prophecy, care este inspirat de filosofia de design „Sensuous Sportiness”.

Pana in anul 2025, Hyundai promite sa extinda gama de produse pana la 44 de vehicule electrificate, cu o investitie de aproximativ 50 de miliarde de euro in cercetarea si dezvoltarea viitoarelor tehnologii. Obiectivele companiei vizeaza comercializarea unui numar de 670.000 de autovehicule electrice si fuel cell si pozitionarea printre primii trei furnizori de EV la nivel mondial. In Europa, pana la finalul anului 2020, peste 75% dintre autovehiculele gamei vor fi electrificate, scopul producatorului fiind de a furniza aproximativ 80.000 de unitati cu emisii zero.

„Prophecy” urmeaza formele conceptului 4 prezentat anul trecut, fiind inspirat de filosofia de design Hyundai „Sensuous Sportiness”, caracterizata prin linii simple si structuri minimaliste. Designul se remarca printr-o aerodinamica excelenta, caracteristica specifica unui autovehicul electric. Jantele permit canalizarea aerului spre partea laterala a caroseriei, efectul fiind amplificat de spoilerul spate
integrat, prin gestionarea fortei de apasare care imbunatateste stabilitatea autovehiculului, la deplasarea cu viteza mare.

„Prophecy” utilizeaza o tehnologie de condus autonom. In locul volanului clasic exista doua joystick-uri, unul pe consola centrala, iar celalalt pe garnitura portierei. Conducatorul auto poate controla autovehiculul dintr-o pozitie confortabila, avand parte de o experienta de condus intuitiva.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
PRETURI MAZDA 3: DIFERENTA INTRE ROMANIA SI JAPONIA
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter