Renault publica informatii noi despre Megane RS Trophy-R

Articol scris de Adi S., in data de 10 Iulie 2019

In urma cu mai putin de doua luni aflam cu totii ca Megane RS Trophy-R a devenit cel mai rapid model cu roti motrice fata de pe circuitul de la Nurburgring, numit de pasionatii auto si “Iadul Verde” datorita dificultatii sale. Bolidul francez reusise sa obtina un timp de doar 7 minute si 40.1 secunde, ceea ce s-a dovedit suficient pentru a deveni cel mai rapid! Din fericire, francezii publica acum o noua serie de fotografii cu noul Megane RS Trophy-R, dar si datele tehnice ale acestuia, date pe care le-am asteptat cu totii de atata timp! Asadar, haideti sa aflam care au fost surprizele pe care ni le-au pregatit cei de la Renault!

Asadar, sub capota acestui Megane RS Trophy-R se ascunde o unitate de motorizare cu capacitate de 1.8 litri, capabila sa dezvolte 300 de cai putere la 6.000 rotatii per minut si un cuplu maxim de 400 Nm la 3.200 rpm. Resursele unitatii pomenite sunt puse in valoare de o transmisie manuala, cu sase trepte. Din cate se pare, specialistii din cadrul producatorului francez au ales aceasta transmisie din cauza faptului ca o cutie EDC cu dublu ambreiaj era mult mai grea, ceea ce ar fi facut ca masa totala a bolidului sa creasca prea mult!

Cu o asemenea echipare tehnica sub capota, cifrele de performanta reusite de Megane RS Trophy-R sunt, bineinteles, spectaculoase! Vorbim spre exemplu despre o acceleratie de la 0 la 100 km/h posibil de realizat in numai 5.4 secunde. De asemenea, repriza 80 - 120 km/h in treapta a treia a fost cronometrata cu 2.9 secunde. Mai trebuie sa spunem ca hot-hatch-ul se poate lauda cu parcurgerea unui kilometru cu start de pe loc in doar 24.5 secunde, ceea ce este destul de impresionant! Nu in ultimul rand, va mai spunem ca acest Megane RS Trophy-R poate atinge o viteza maxima in valoare de 262 km/h.

Din punct de vedere al infatisarii exterioare, observam ca modelele Megane RS Trophy-R primesc o capota restilizata si prize de aer modificate. De asemenea, in partea din spate regasim un difuzor realizat din fibra de carbon. Mai putem vorbi si despre o evacuare Akrapovic, care promite atat eficienta sporita, cat si un sunet special.

In cele din urma, trebuie sa spunem ca Megane RS Trophy-R va fi produs de cei de la Renault in productie limitata, de doar 500 de exemplare!

Daca v-a placut articolul, share pe:

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

Inceputul lunii iulie ne aducea din partea celor de la Audi primele fotografii si informatii in legatura cu noul S8. Asa cum probabil ca va amintiti, germanii ne vorbeau atunci...
de - 20 Iulie 2019
Suedezii de la Volvo traverseaza la ora actuala o perioada extrem de buna la toate capitolele, cifrele de vanzari obtinute demonstrandu-ne tuturor ca nordicii fac bine ceea ce fac. Modelele...
de - 20 Iulie 2019
Jumatatea anului reprezinta pentru multi constructori auto prilejul perfect pentru a se uita pe cifrele inregistrate in primele sase luni si pentru a trage niste concluzii mai mult sau mai...
de - 20 Iulie 2019
Mazda a publicat recent mai multe informatii cu privire la facelift-ul pregatit pentru Mazda2, acesta primind acum o serie de imbunatatiri destul de interesante. Producatorul nipon ne propune mai multe...
de - 19 Iulie 2019

Cele mai noi anunturi

Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare