Renault publica informatii noi despre Megane RS Trophy-R

Renault publica informatii noi despre Megane RS Trophy-R

In urma cu mai putin de doua luni aflam cu totii ca Megane RS Trophy-R a devenit cel mai rapid model cu roti motrice fata de pe circuitul de la Nurburgring, numit de pasionatii auto si “Iadul Verde” datorita dificultatii sale. Bolidul francez reusise sa obtina un timp de doar 7 minute si 40.1 secunde, ceea ce s-a dovedit suficient pentru a deveni cel mai rapid! Din fericire, francezii publica acum o noua serie de fotografii cu noul Megane RS Trophy-R, dar si datele tehnice ale acestuia, date pe care le-am asteptat cu totii de atata timp! Asadar, haideti sa aflam care au fost surprizele pe care ni le-au pregatit cei de la Renault!

Asadar, sub capota acestui Megane RS Trophy-R se ascunde o unitate de motorizare cu capacitate de 1.8 litri, capabila sa dezvolte 300 de cai putere la 6.000 rotatii per minut si un cuplu maxim de 400 Nm la 3.200 rpm. Resursele unitatii pomenite sunt puse in valoare de o transmisie manuala, cu sase trepte. Din cate se pare, specialistii din cadrul producatorului francez au ales aceasta transmisie din cauza faptului ca o cutie EDC cu dublu ambreiaj era mult mai grea, ceea ce ar fi facut ca masa totala a bolidului sa creasca prea mult!

Cu o asemenea echipare tehnica sub capota, cifrele de performanta reusite de Megane RS Trophy-R sunt, bineinteles, spectaculoase! Vorbim spre exemplu despre o acceleratie de la 0 la 100 km/h posibil de realizat in numai 5.4 secunde. De asemenea, repriza 80 - 120 km/h in treapta a treia a fost cronometrata cu 2.9 secunde. Mai trebuie sa spunem ca hot-hatch-ul se poate lauda cu parcurgerea unui kilometru cu start de pe loc in doar 24.5 secunde, ceea ce este destul de impresionant! Nu in ultimul rand, va mai spunem ca acest Megane RS Trophy-R poate atinge o viteza maxima in valoare de 262 km/h.

Din punct de vedere al infatisarii exterioare, observam ca modelele Megane RS Trophy-R primesc o capota restilizata si prize de aer modificate. De asemenea, in partea din spate regasim un difuzor realizat din fibra de carbon. Mai putem vorbi si despre o evacuare Akrapovic, care promite atat eficienta sporita, cat si un sunet special.

In cele din urma, trebuie sa spunem ca Megane RS Trophy-R va fi produs de cei de la Renault in productie limitata, de doar 500 de exemplare!

Newsletter

Whatsapp