Reclamele Nissan, retrase de pe Facebook

Nissan si-a retras reclamele de pe Facebook din cauza continutului ofensator de pe pagina de socializare. Facebook a fost asaltat de grupuri feministe care solicita interzicerea unor pagini care slavesc violenta impotriva femeilor, conform The New York Times.

Producatorul de masini si alte cateva mici companii au oprit toate reclamele pana cand Facebok va garanta ca publicitatea pentru pentru Nissan nu va aparea pe pagini cu un continut ofensator, a spus purtatorul de cuvant al companiei, David Reuter.

Reclamele pot tinti anumite grupuri demografice pe Facebook - de exemplu, urmarind varsta si sexul utilizatorului. « Nissan trimite reclame prin rotatie, iar singurul loc unde aveau spatiu de publicitate in aceasta saptamana era in Marea Britanie », a spus Reuter.

Potrivit asociatiei Women, Action, & the Media, 15 companii si-au retras reclamele de pe Facebook. Nissan Marea Britanie este singurul producator auto de pe lista. Reuter a mai declarat ca Facebook este o parte importanta a marketingului on line al Nissan, iar producatorul se adreseaza unui numar extins de oameni pentru ca vehiculele sale sunt destinate tuturor categoriilor de varsta.

Modelele principale Nissan - incluzand Altima, Pathfinder si Sentra - detin cea mai mare parte a publicitatii facute de catre producatorul auto. " Ma astept sa depasim aceste inconveniente destul de rapid. Nu ne-am schimbat strategia in ceea ce priveste planul general de reclama digitala, plan care include si Facebook", a mai spus purtatorul de cuvant Nissan.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter