Producatorii auto, mai “verzi” ca verdele

Dragi prieteni ai pamantului, voi cei care reciclati pungile de cumparaturi, da-ti-va la o parte! In perceptia consumatorilor, producatorii auto sunt acum printre cei mai respectati aparatori ai mediului. Lasand la o parte noxele scoase pe esapament, consumatorii cred ca cinci mari companii auto sunt printre cele mai "verzi" nume din lume.

Toyota, Ford si Honda sunt in top trei, dar nu stau tocmai rau nici Nissan, Volkswagen, BMW si Mercedes-Benz. Dispersate printre ele se mai afla Panasonic, Johnson & Johnson, Dell Computer si Nestle. Care este formula succesului, totusi?

Potrivit unuia dintre specialistii care au realizat studiul, nu este vorba despre ceea ce produci, ci despre cat de bine stii sa le spui oamenilor ce faci, cat de bine stai la capitolul comunicare. “Companiile auto stiu foarte bine sa transmita ceea ce au de spus.

Poti sa fii o parte a problemei si, cu toate acestea, o cale catre rezolvare", a declarat un analist.

In cazul Toyota, consumatorii din toata lumea au aflat deja ca hibridul Prius este extrem de eficient din punct de vedere al consumului. Ford a crescut cu 13% fata de anul trecut, iar Nissan a urcat de pe locul 21, tocmai pe 5, in special datorita modelului Leaf.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CE PIESE SE INLOCUIESC CEL MAI GREU LA UN LOGAN?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter