Avem primele fotografii oficiale ale noii generatii Dacia Sandero!

2020 Dacia Sandero

Lansat in 2014, la doi ani dupa ce Dacia debuta pe piata cu a doua generatie Sandero, versiunea cu logo Renault a acestui hatchback de buget se bucura de o noua versiune, pregatita de producatorul francez pentru 2020.

Nu va asteptati, insa, la prea multe, nu va fi vorba despre o masina noua, desi vine cu destul de multe imbunatatiri. Primele fotografii oficiale ale versiunii Sandero 2020, lansate de divizia Renault din Brazilia, ne prezinta doar partea din fata si partea din spate ale masinii, care par sa fie serios imbunatatite.

Pe parte din fata, farurile au fost putin modificate in comparatie cu versiunea din 2016, in asa fel incat si acest model va beneficia de celebra semnatura LED in forma literei "C". Grila este diferita si seamana mai mult cu Renault decat cu Dacia, in timp ce bara frontala este noua si are un design mai sportiv. O alta modificare se refera la capota, care a fost extinsa mai mult catre grila.

Modificarile sunt ceva mai dramatice pe partea din spate, noua generatie Sandero bucurandu-se de stopuri noi care adopta un design mai aproape de Renault, din care nu lipseste nici semnatura LED a marcii franceze. Si bara de aici a fost refacuta, dar mai intalnim inca elemente care ne amintesc de actuala generatie, printre care taietura portbagajului sau forma lunetei.

Ce ni s-a parut extrem de interesant a fost faptul ca numele fotografiilor de pe site-ul oficial Renault Brazilia sunt "cvt-front" si "cvt-back", ceea ce poate insemna ca noul Sandero ar putea adopta si acronimul CVT. In plus, masina ar putea beneficia si de noua transmisie XTronic a celor de la Nissan.

Logo-ul 1,6 de pe spate ne ofera si primele informatii despre motorizare, asa ca ne asteptam ca noua generatie Sandero sa fie echipata cu propulsorul aspirat natural SCe 116, care poate produce, pe benzina, 113 cai si pe etanol (carburantul favorit al brazilienilor) 116. In acest fel, masina ar trebui sa fie ceva mai eficienta decat actuala confirguratie.

Pentru cei interesati, producatorul francez a anuntat ca, pe versiunile mai slab echipate, ne vom intalni si cu o motorizare SCe de 1,0 litru.

Nu exista, deocamdata, imagini cu interiorul noii generatii, dar ne asteptam la cateva imbunatatiri, printre care noi suprafete pentru scaune, pentru bord, dar si pentru interiorul portierelor.

Toate aceste modificari exterior si interioare se aplica tuturor versiunilor noi Sandero, printre care si ceva mai inalta Stepway dar si ceva mai mai bine echipata RS 2.0. Noul Renault Sandero va fi construit in continuare in Curitiba (Brazilia), de aici masina plecand pe piata locala si pe cele din alte tari din America Latina.

Ceea ce nu stim, in acest moment, este daca si Dacia Sandero se va bucura de aceleasi imbunatatiri ca Renault Sandero. Cele mai multe informatii vorbesc despre faptul ca toate noile generatii ale modelulului fabricat in Romania vor beneficia de platforma CMF-B a celor de la Renault. Speram sa aflam mai multe despre asta in lunile urmatoare.

Newsletter

Whatsapp