Porsche Taycan devine cel mai rapid sedan electric de pe Nurburgring

Porsche stabileste un nou record atunci cand vine vorba despre categoria masinilor sport cu patru usi, echipate cu sisteme de motorizare electrice.

Porsche Taycan devine cel mai rapid sedan electric de pe Nurburgring

Lars Kern este pilotul de teste care se poate lauda acum cu o performanta extrem de buna, obtinuta la volanul unui model Taycan pre-serie. Bineinteles, vorbim despre un record stabilit pe legendarul traseu de la Nurburgring, supranumit si Iadul Verde. Lars Kern a parcurs cei 20.6 kilometri ai pistei intr-un timp de doar 7 minute si 42 de secunde.

La finalul cursei, Lars Kern s-a declarat impresionat de ceea ce a aratat ca este in stare modelul Taycan, spunand despre acesta ca “este potrivit si pentru piste de curse, demonstrand asta intr-un mod convingator si pe cel mai dificil circuit din intreaga lume”. 

Mai departe, pilotul de teste Lars Kern s-a declarat impresionat de “stabilitatea manevrabilitatii acestui model sportiv electric in toate portiunile de mare viteza a circuitului, cum ar fi Kesselchen”.

De asenenea, Lars Kern s-a mai aratat extrem de multumit “de cat de bine accelereaza Taycan din sectiunile stranse ale Iadului Verde de la Nurburgring, precum Ardenauer Forst”. In cele din urma, viitorul Taycan a stabilit un nou timp de referinta pe renumitul circuit de la Nurburgring, devenind totodata si cel mai rapid sedan electric. 

In urma cu cateva saptamani, germanii de la Porsche au lansat o campanie de promovare a primului automobil electric din gama, prin intermediul careia au prezentat toate punctele forte cu care se poate lauda bolidul. Pentru a putea face acest lucru cat mai bine, oficialii Porsche au realizat un test de anduranta in cadrul caruia bolidul electric a parcurs o distanta de peste 3.400 de kilometri pe circuitul Nardo din Italia. 

Conform producatorului german, in ciuda temperaturilor extrem de ridicate din sudul Italiei, viteza atinsa de Taycan pre-serie a fost intre 195 si 215 km/h. Astfel, la temperaturi maxime in aer de 42 de grade Celsius si pe pista de 54 de grade Celsius, prototipul Taycan si-a demonstrat calitatile pe distante lungi.

Important de mentionat este si faptul ca prototipul a finalizat testul fara nicio intrerupere, singura pauza fiind facuta doar pentru incarcari rapide ale bateriei si pentru schimbari ale pilotului. 

Versiunea de serie a noului Porsche Taycan urmeaza sa fie prezentata oficial la inceputul lunii septembrie, in timp ce pasionatii auto vor putea admira noile modele in cadrul editiei din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt, eveniment ce se va desfasura la jumatatea lunii septembrie. 

Sursa: Porsche

Newsletter

Whatsapp