Porsche Cayenne nu va avea motor diesel V8, dar V6 este posibil!

2018 Porsche Cayenne

Porsche nu a dezvoltat niciodata un motor diesel si nu are de gand sa inceapa acum, cand viitorul marcii a fost declarat a fi unul electric. Desi anterioarele declaratii ale oficialilor marcii sustineau ca modelele Porsche nu vor mai fi echipate cu propulsoare diesel, acest motor va mai ramane in oferta Porsche ceva timp. Poate ca nu exista in acest moment, dar modelul Cayenne va beneficia de unul in viitorul nu foarte indepartat.

Intr-un interviu recent, unul dintre managerii Porsche (cel care se ocupa de propulsiile modelelor SUV), Friedmann Heller, a declarat ca propulsoarele diesel sunt inca extrem de importante in anumite parti ale lumii. Mai mult, oficialul german este de parere ca multe familii bogate din lume inca mai depind de astfel de motorizari, mai ales in zonele rurale, acolo unde forta lor este extrem de utila.

Versiunea oficiala, in acest moment, este ca marca germana "ia in calcul" o varianta diesel Cayenne, dar va astepta cu rabdare ca cererea de pe piata sa dicteze un astfel de model. In plus, se pare ca si mai micul Macan ar putea avea, pe noua generatie, si un model diesel.

Revenind la Cayenne, chiar daca versiunea diesel va primi aprobarea oficiala, va sfatuim sa nu va asteptati si la modelul mai performant Cayenne S Diesel pentru ca acesta, conform aceluiasi Friedmann Heller, nu intra in ecuatie. Tot managerul german a declarat ca nu va exista o versiune diesel V8, insa nu va lipsi varianta cu motor V6.

Si pentru ca vorbim despre posibilitati, marca germana a declarat ca exista sanse si pentru o versiune de top Turbo S E-Hybrid, tehnologia fiind deja prezenta pe Panamera Turbo S E-Hybrid. Dupa parerea noastra, acest lucru este aproape o certitudine, avand in vedere faptul ca seful Porsche, Oliver Blume, a dezvaluit, anul trecut, o versiune Cayenne de 671 de cai putere.

E foarte posibil sa ne intalnim cu aceasta versiune chiar in urmatorul an, insa ne asteptam ca pretul sa fie unul premium, cu mult mai mare decat cel al modelului Cayenne Turbo. Pentru a va da seama mai bine care ar putea fi aceasta diferenta, nu uitati ca intre Panamera Turbo si the Panamera Turbo S E-Hybrid avem nu mai putin de 30.000 de euro.

Acelasi lucru se va intampla si cu varianta SUV, ceea ce inseamna, conform calculelor noastre, ca versiunea de top ar putea ajunge undeva la 158.000 de euro. E doar o estimare, bineinteles.

Newsletter

Whatsapp