Versiunea plug-in hybrid Peugeot 3008 va avea 300 de cai putere

2017 Peugeot 3008

In urma cu un an, cei de la Peugeot faceau anuntul prin care ni se spunea ca noua generatie 3008 va beneficia si de un model plug-in hybrid, pe langa variantele clasice. Acesta ar urma sa fie lansat undeva pe parcursul anului 2019, acelasi an fiind destinat acum si lansarii variantei electrice pentru Peugeot 208. Insa, iata ca reprezentantii Peugeot ne surprind deja cu aproape doi ani inainte de termenul stabilit si ne aduc primele informatii in legatura cu aceasta versiune. Haideti sa descoperim impreuna ce surprize ne-au pregatit acestia si de ce se vrea a fi capabil noul 3008 cu sistem de propulsie hibrid.

In primul rand aflam ca sistemul cu care va fi echipata aceasta versiune plug-in hybrid a noii generatii Peugeot 3008 va fi capabil sa dezvolte aproximativ 300 de cai putere. Sistemul va fi compus dintr-o unitate de motorizare clasica THP, pe benzina, cu o capacitate de 1.6 litri, careia ii va fi alaturat un propulsor electric. De asemenea, mai aflam ca unitatea electrica va fi pozitionata pe puntea spate.

Toate aceste informatii au fost furnizate de catre Laurent Blanchet, directorul de produs al celor de la Peugeot. Intr-o declaratie de presa, acesta a explicat opiniei publice cum va fi alcatuit sistemul hibrid care va sta sub capota noii generatii 3008 si care va fi puterea acestuia. Ramane de vazut in viitor daca puterea dezvoltata de intreg sistemul va reusi sa treaca de pragul celor 300 de cai putere anuntati. De asemenea, acesta a mai punctat si faptul ca modelul va beneficia de un sistem de tractiune integrala. Blanchet s-a aratat increzator ca noul model va fi unul de succes, prezentandu-l deja a fi un model foarte eficient.

Trebuie sa recunoastem ca cifra de 300 de cai putere promisa este una foarte buna pentru o astfel de versiune. Cu toate acestea, reprezentantii Peugeot au exclus posibilitatea de a include versiunea plug-in hybrid a noii generatii 3008 in gama GTI. In viziunea acestora, gama GTI este destinata in special modelelor din segmentele mai mici.

Acest lucru a fost explicat de acelasi Laurent Blanchet, care a afirmat ca punerea unui logo GTI pe o versiune plug-in hybrid in momentul de fata ar fi o idee un pic cam exagerata. Chiar daca modelul dezvoltat de cei de la Peugeot va avea peste 300 de cai putere si se va dovedi in mod clar a fi un model sportiv, brand-ul GTI ar trebui sa ramana destinat exclusiv segmentului modelelor hatchback de dimensiuni mai mici.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter