Nu orice Ferrari, ci LaFerrari!

Aceastea sunt primele fotografii oficiale a modelului LaFerrari, cea mai recenta supermasina de la Ferrari, numita si succesorul lui Enzo. Programata sa isi faca debutul oficial la Salonul Auto de la Geneva, LaFerrari este o supermasina de serie limitata, potrivit producatorului italian.

Vor fi asamblate doar 499 de unitati. De ce acest nume? Conform presedintelui Ferrari, Luca di Mentezemolo, aceasta este expresia maxima a ceea ce defineste compania. Ok, sa lasam vorbaria, sa vedem ce are scumpetea asta de aratat.

In ceea ce priveste aerodinamica, masina are un coeficient de aproape 3 multumita noilor tehnologii si testelor din tunelul de vant F1.

Pentru a mari eficienta, dispozitivele sport aerodinamice ale LaFerrari din fata (difuzoarele si glisierele sasiului) si din spate (difuzoarele de aer si spoilerul) asigura o forta de apasare asupra masinii atunci cand este cazul.

Dispozitivele se declanseaza automat pe baza unui numar divers de parametri de performanta. Sistemul de franare Brembo al La Ferrari este, de asemenea integrat, in systemul hybrid si are mai multe noi trasaturi, incluzand noi etriere foarte usoare, menite sa garanteze racirea corecta, precum si discuri din material carbon-ceramic.

Pneurile sunt Pirelli P Zero, de inalta performanta: 265/30 R 19 pe fata si 345/30 R 20s pe spate. 

Esential
499
de unitati vor fi produse la nivel mondial
963 cp
dezvolta sistemul hibrid ce include un V12 si un motor electric
0-100 km/h
LaFerrari accelereraza in mai putin de 3 secunde de la 0 la 100 km/h
5 secunde
LaFerrari este mai rapida cu 5 secunde decat Enzo pe circuitul de la Fiorano

Newsletter

Whatsapp