Va reveni Skoda Octavia la farurile clasice pana in 2020? Iata ce pregatesc cehii pentru noua generatie!

Articol scris de Marian P. , in data de 13 Iulie 2018

Modelul Octavia a devenit regele masinilor practice in segmentul sau inca din 1996, moment in care Skoda a lansat pe piata prima generatie moderna a modelului. Cu fiecare noua versiune, masina a devenit mai serioasa si mai spatioasa pentru segmentul sau, asa ca sunt multi cei care au fost atrasi de caracteristicile si bugetul sau.

Aceasta "reteta" castigatoare a facut din Octavia una dintre cele mai populare masini din Europa, multi dintre iubitorii de masini ajungand sa o aleaga in locul celorlalte modele care impart aceeasi platforma MQB, cum ar fi Volkswagen sau SEAT Leon.

Ceva s-a intamplat, insa, la finalul anului 2016, cand actuala a treia generatie a modelului s-a "bucurat" de o transformare controversata. Aparitia farurilor duble (chiar daca pozitionate impreuna) a provocat ceva agitatie printre cei care cumpara masini din acest segment.

Ei bine, chiar daca pentru majoritatea celor care cumpara Octavia nu conteaza prea mult designul exterior, oficialii de la Skoda sunt constienti ca felul in care arata farurile, ceva de genul Clasa E W212, ar putea duce la scaderile vanzarilor acestui model de succes.

Cu toate acestea, cifrele de vanzari recente ale producatorului spun cu totul altceva, in mai acestea crescand cu aproximativ 6,2 procente in comparatie cu aceeasi luna din 2017, pana la 35.000 de unitati. Cel mai probabil, oficialii marcii din Mladá Boleslav sunt de parere ca aceste cifre ar putea fi si mai mari daca masina ar avea faruri normale.

Vestile bune vorbesc despre o a patra generatie (a cincea, daca includem si modelul original din 1959), masina care va reveni la farurile traditionale. Una dintre cele mai importante reviste auto franceze sustine chiar ca Octavia IV va beneficia de faruri normale, care se vor extinde catre centrul partii frontale a masinii, pana la o piesa cromata care inconjoara grila fata.

Masina va fi construita pe o platforma mai evoluata MQB a Grupului VW, asa ca va cantari mai putin decat generatia actuala. Printre propulsoare ne vom intalni cu o noua versiune a motorului 1.5 TSI (care depaseste 200 de cai putere) si un nou 1.6 TDI de 1,5 litri.

Mai mult, versiunea Octavia RS va ajunge pana la 250 de cai putere, cel mai probabil provenind de la un motor 2.0 TSI modificat. Informatiile vorbesc si despre adoptarea unei noi arhitecturi usor hibride si n-am fi deloc surprinsi daca va exista, la un moment dat, si o varianta hibrid plug-in.

Daca modelele compacte construite pe aceeasi platforma MQB, printre care Audi A3, VW Golf sau SEAT Leon, vor fi lansate in 2019, noua generatie Octavia nu va aparea pe piata inainte de 2020.

Daca v-a placut articolul, share pe:

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

Black Friday 2018 se anunta extrem de spectaculos in Romania, iar cei de la eMag au anuntat ca vor avea la reducere mai multe masini importante, dar si motociclete. Cei...
de - 15 Noiembrie 2018
O dinamica superioara la volan si o eficienta exemplara, acestea sunt caracteristicile principale ale noului sedan BMW din Seria 3 (G20). Odata cu extinderea portofoliului de motorizari, care include si...
de - 15 Noiembrie 2018
Romanii care s-au stabilit in Italia trebuie sa cunoasca aceasta noua modificare, deoarece vin vremuri grele. In urma adoptarii de curand a unei noi legi, atat romanii care locuiesc in...
de - 15 Noiembrie 2018
2018 marcheaza aniversarea a 30 de ani de la infiintare diviziei motorsport a marcii japoneze, Subaru Tecnica International, cunoscuta la nivel international sub acronimul STI. Pentru a sarbatori acest eveniment,...
de - 15 Noiembrie 2018

Cele mai noi anunturi

5600.00 EUR - 15 Noiembrie 2018
8950.00 EUR - 15 Noiembrie 2018
3400.00 EUR - 15 Noiembrie 2018
12499.00 EUR - 15 Noiembrie 2018
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare