Noua generatie Ford Focus ST va avea un propulsor de 1.5 litri si 280 de cai putere

2017 Ford Focus ST

Venim astazi cu vesti interesante despre viitoarea generatie Ford Focus, generatie care va fi lansata in curand. Noua generatie va include si versiunea de performanta ST, model care va fi lansat cel mai probabil in primavara anului viitor. Mai mult ca sigur, dezvaluirea acestuia va fi prilejuita cu ocazia unui eveniment Go Further.

Jurnalistii unei publicatii britanice de specialitate au aflat primele informatii despre aceasta noua generatie Ford Focus, ceea ce ne face sa vi le prezentam si voua in randurile care urmeaza. Haideti sa vedem ce surprize ni s-au pregatit!

Principalul lucru pe care il aflam de la jurnalistii britanici este acela ca cei de la Ford au decis sa inlocuiasca unitatea de motorizare Ecoboost cu capacitate de 2.0 litri cu una turbo de 1.5 litri. Propulsorul Ecoboost era capabil sa devolte o putere maxima de 250 de cai, iar cei de la Ford sunt obligati sa ofere o putere cel putin la fel de mare si cu noua varianta de motorizare pe care ne-o propun.

Aceeasi publicatie auto britanica ne linisteste si in acest sens, sustinand ca surse de specialitate din cadrul constructorului dau ca sigur ca noua unitate de motorizare propusa va dezvolta undeva in jurul a 280 de cai putere. Daca aceste lucruri se dovedesc a fi conforme cu realitatea, planul celor de la Ford pentru noua generatie Focus pare a fi foarte bun. Vorbim astfel despre un plus de 30 de cai putere castigati in comparatie cu generatia actuala.

Chiar daca promisiunile suna bine in ceea ce priveste puterea de care se va dovedi capabila noua solutie de motorizare propusa de cei de la Ford, ramane de vazut cum vor sta lucrurile si in legatura cu eficienta din punct de vedere al consumului de carburant. Orice am vrea sa spunem, consumul ramane unul dintre punctele importante pe care orice sofer le ia in serios atunci cand decide ca a venit momentul pentru a-si cumpara un nou autovehicul. Din cate se stie pana in momentul de fata, cei de la Ford iau in calcul ideea injectiei directe sau a dezactivarii unor cilindri pentru a scoate niste cifre bune.

In ceea ce priveste motorizarea diesel, inca nu exista informatii cu privire la planurile pe care le au cei de la Ford. In momentul actual, motorizarea diesel se face printr-o unitate TDCi cu o capacitate de 2.0 litri, capabila sa dezvolte 185 de cai putere. Ramane de vazut daca se va adopta si aici o unitate de 1.5 litri sau daca se va ramane la varianta de acum.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter