Audi ne arata primele schite cu noile generatii ale A6, A7 Sportback si A8

Noua Generatie Audi A8 A6 A7

Designer-ul sef de la Audi Marc Lichte a dat, recent, un interviu presei de specialitate franceze, in care a vorbit despre noul Audi A8 si despre modelele aflate imediat sub el, sportivul A7 si frumosul sedan A6. De fapt, pentru a fi sinceri pana la capat, Lichte nu doar a vorbit despre aceste noi masini ale producatorului de la Ingolstadt, ci a aratat jurnalistilor si schite ale acestora, pregatite special pentru presa, din care iti poti da seama de diferentele de la un model la altul.

La prima vedere, veti spune, cel mai probabil, ca cele trei noi variante Audi nu sunt foarte diferite una de alta, dar amanuntele va vor convinge sa adoptati o opinie contrara. De exemplu, la o privire mai atenta, veti descoperi ca grila fata de mare intindere are configuratii diferite pentru toate cele trei modele. Aceasta este mai impunatoare la modelul sedan A8, in timp ce pe noul A7 este gandita sa dea masinii un aer cat mai sport, lucru posibil si datorita cutelor suplimentare de pe capota motorului. Sedanul A6 este dotat cu o versiune ceva mai mica a acestei grile, dar si cu o bara de protectie fata putin modificata.

Cantitatea de ornamente cromate de pe botul modelelelor variaza, deasemeni, astfel ca versiunea A8 are parte de mult mai multe ornamente, in comparatie cu celelalte doua variante, lucru de asteptat de la un varf de gama. Remarcabile, in cazul acestuia, sunt cele doua piese sub forma de "C" de pe marginile exterioarea ale barei de protectie, unite intre ele printr-o dunga subtire, centrala.

De vreme ce A7 este sportivul acestei noi game, modelul este scutit de prezenta masiva a cromului, lucru care ii confera un aspect mai agresiv, mai intunecat. In ceea ce-l priveste pe A6, aceasta versiune are doua piese cromate sub forma de L, dar aceastea nu sunt interconectate, ca in cazul lui A8.

Ajungem, astfel, si la faruri, care sunt pozitionate, in cazul modelului A8, foarte aproape de grila masiva din fata, in timp ce pe versiunile A7 si A6 este destul de vizibila distanta dintre marginile acesteia si cea a luminilor. In completare, interpretarea luminilor de pozitie, in varianta LED pentru toate modelele, difera de la o masina la alta.

Marc Lichte a promis jurnalistilor implementarea unor diferente stilistice si mai mari intre aceste variante, ca parte a sistemului de mentenanta al grupului Audi, insa a declarat ca va face acest lucru fara sa compromita limbajul comun al masinilor. Ramane de vazut daca aceste variatiuni vor fi suficiente pentru ca un ochi fara exercitiu sa faca diferenta intre varful de gama A8 si sportivul A7 sau varianta sedan A6.

Primul model aruncat pe piata va fi, conform presei de specialitate, A8, pregatit pentru o lansare senzationala in aceasta vara. Asta inseamna, in limbaj automobilistic, ca masina va fi prezentata oficial, in septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt, si va fi pusa in vanzare (tot oficial) catre finalul anului 2017. La un moment dat, in 2018, acest model va fi inlocuit pe piata de noul A7, iar acesta va fi urmat, ca generatie noua, de varianta A6.

Videoclipul zilei
CUM PROTEJEZI VOPSEAUA MATA LA MASINA TA
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter