Nissan reinvie Datsun in 2014

Nissan Motor Co. va lansa primul sau model Datsun in India, cel tarziu pana in luna martie a lui 2014. Contructorul japonez vrea sa vanda masini mai ieftine in incercarea de a-si creste de cinci ori cota de piata din Asia.

Seful Nissan, Carlos Ghosn, a reinviat aceasta marca pentru clientii din India, Rusia si Indonezia, unde Datsun va avea de luptat cu nume grele ca Suzuki si Hyundai si are ca tinta 10 la suta din piata pana in 2016.

Nissan isi extinde reteaua de dealeri in India, de la 95, la 145 de reprezentante. "Stim ca lupta cu cei de la Hyundai si Suzuki va fi grea, dar nimeni nu poate domina piata la infinit", a declarat un reprezentant Nissan. “Datsun nu este o versiune mai ieftina a Nissan. Este o masina in adevaratul sens al cuvantului, construita special pentru clientii indieni", mai spune el.

Potrivit companiei, Nissan vrea sa isi tripleze vanzarile anuale din India, pana la 100.000 de unitati, dar, pentru acest lucru, Nissan trebuie sa castige teren cu modele mai mici.

Si asta pentru ca 75% din masinile vandute in India sunt compacte sau mini. Potrivit chiar celor de la Nissan, in acest moment, Maruti Suyuki detine 45% din piata indiana, in timp ce Hyundai are 20%.

Newsletter

Whatsapp